Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er 6dpo i dag, så er i samme båt!! Får holde meg til mandag vel ;-)Jeg vil å teste, men er bare 7 dpo :'(
9 dpo og akkurat som forventet, men skal likevel prøve igjen I morgen![]()
Jeg tror jeg har klart å overbevise meg selv om at testene er positive nå, så jeg kan settes opp som gravid og flytte inn på februar eller mars forumet =) Weeee
Vi krever flere test-bilder!![]()
Har laget en egen tråd også ;-)
Vis vedlegget 122338Vis vedlegget 122339
Denne tok jeg rundt lunsj i dag, så ikke morgenurin. Streken er svak, men definitiv rosa og ikke grå ;-) Kom ikke så godt frem på bildet dessverre
Gratulerer så myeTakk takk![]()
Vis vedlegget 122349
Ser dere streken? For det gjør jeg, og nå klarte jeg faktisk å ta bilde hvor den vistes uten å gjøre noe med det. Veldig spent på de neste dagene!
Jeg kan kanskje aaane en antydning, men tror nok det er lettere for deg å se den i virkligheten enn det jeg gjør på bildet. Gleder meg til å se en sterkere test i morgen
Selv har jeg svidd av tre tester i dag. 7dpo..... snakk om å være utolmodig å tullete... Jeg vet jo at jeg 99%sikkert ikke får noe positiv test nå så tidelig, men klarer ikke å la være med testinga... !!![]()
Galskap ja, mannen bare rister på hodet av meg.... Hver gang jeg kommer ut i fra badet får jeg blikketGalskap hele testingajeg tok "bare" to i dag
![]()