☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Jeg vil å teste, men er bare 7 dpo :'(

Woho greide og ikke teste idag ;) Nå skal eg klare og holde meg til Lørdag.Da er eg 10 DPO og sist eg var gravid fikk eg strek etter tidsfristen da :)

9 dpo og akkurat som forventet, men skal likevel prøve igjen I morgen :D

Vedlegg

• 1434601957425.jpg
    1434601957425.jpg
    29 KB · Visninger: 97
Symptomene begynner å bygge seg opp, håper bare ikke det er psykisk :-P murring i magen i flere dager nå, synes det er for tidlig i forhold til Tr, og ømme pupper og blodårene er litt mer synlig syns jeg.. Krysser fingrene :-D tenkte å teste i helga, 10 dpo i dag..

Jeg skal holde meg til mandag, da er jeg 10 DPO. Vi er borte i helga, så testing hadde ikke gått så bra uansett..ekstra motivasjon til å holde ut til mandag (eneste negativet er at jeg fikk negativt 10dpo sist...men hvert svangerskap er jo ulike så..)

Jeg tror jeg har klart å overbevise meg selv om at testene er positive nå, så jeg kan settes opp som gravid og flytte inn på februar eller mars forumet =) Weeee

Jeg tror jeg har klart å overbevise meg selv om at testene er positive nå, så jeg kan settes opp som gravid og flytte inn på februar eller mars forumet =) Weeee

Vi krever flere test-bilder! ;)

ImageUploadedByBV Forum1434648016.980219.jpg

Ser dere streken? For det gjør jeg, og nå klarte jeg faktisk å ta bilde hvor den vistes uten å gjøre noe med det. Veldig spent på de neste dagene!

Kvalm og uggen :( Var ikke det sist jeg var gravid, så redd for at det skal være spysyke på tur. Men har ikke vært sammen med noen som har hatt det, og mannen og guttungen er i fin form. Hmmmm.....

Vis vedlegget 122349
Ser dere streken? For det gjør jeg, og nå klarte jeg faktisk å ta bilde hvor den vistes uten å gjøre noe med det. Veldig spent på de neste dagene!

Jeg kan kanskje aaane en antydning, men tror nok det er lettere for deg å se den i virkligheten enn det jeg gjør på bildet. Gleder meg til å se en sterkere test i morgen :)
Selv har jeg svidd av tre tester i dag. 7dpo..... snakk om å være utolmodig å tullete... Jeg vet jo at jeg 99%sikkert ikke får noe positiv test nå så tidelig, men klarer ikke å la være med testinga... !! :(

Jeg kan kanskje aaane en antydning, men tror nok det er lettere for deg å se den i virkligheten enn det jeg gjør på bildet. Gleder meg til å se en sterkere test i morgen :)
Selv har jeg svidd av tre tester i dag. 7dpo..... snakk om å være utolmodig å tullete... Jeg vet jo at jeg 99%sikkert ikke får noe positiv test nå så tidelig, men klarer ikke å la være med testinga... !! :(

Galskap hele testinga :p jeg tok "bare" to i dag ;)

Galskap hele testinga :p jeg tok "bare" to i dag ;)
Galskap ja, mannen bare rister på hodet av meg.... Hver gang jeg kommer ut i fra badet får jeg blikket :P så sier han "har du testa igjen nå?" og jeg mumler ett eller annet å blir fort opptatt med andre ting :P

Snart uka vår :-) denne gangen har jeg ikke et snev av symptomer. .
..og har heller ikke hatt tid til å tenke på det :-p bryllup om en uke, så det er mye som må ordnes :-) ikm neste fredag, så må vel i allefall ta en test på onsdag eller torsdag :-) tvi, tvi dere :-)

Back
Topp