☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Wræææl eg har bare en test igjen og testetøsa sier eg burde bruke den i morgen helst :p
Eg har bestilt nye fra Amazone så eg burde klare og holde meg til Mandag..håper de nye kommer SNART!

Galskap ja, mannen bare rister på hodet av meg.... Hver gang jeg kommer ut i fra badet får jeg blikket :p så sier han "har du testa igjen nå?" og jeg mumler ett eller annet å blir fort opptatt med andre ting :p

Det jeg gjør er at hver gang jeg er på badet så drar jeg fram eska hvor jeg har testene og stirrer på testene, både i dagslys og under lampe, for å se om streken er tydeligere når den tørket, eller om jeg enda ser det jeg så tidligere. Bruker mye tid bare på å sitte og stirre...

Det jeg gjør er at hver gang jeg er på badet så drar jeg fram eska hvor jeg har testene og stirrer på testene, både i dagslys og under lampe, for å se om streken er tydeligere når den tørket, eller om jeg enda ser det jeg så tidligere. Bruker mye tid bare på å sitte og stirre...
Hahaha, jeg trodde jeg var den eneste! Jeg sjekker dem omtrent hver gang jeg går mot badet.....! vi er litt galne! ;) Men altså, hvor tidelig KAN man teste positivt da? Prøvd å lese meg fram litt på gamle tråder, og folk har jo testa negativ 10-14 dpo, for så positivt noen dager etter....

Snart uka vår :) denne gangen har jeg ikke et snev av symptomer. .
..og har heller ikke hatt tid til å tenke på det :p bryllup om en uke, så det er mye som må ordnes :) ikm neste fredag, så må vel i allefall ta en test på onsdag eller torsdag :) tvi, tvi dere :)
Du som skal gifte deg? isåfall gratulerer :D Så spennende da!:)

8dpo i dag, jeg må nok bare finne meg i at jeg kommer til å teste daglig til tr er her.... Svaake skyggestreker kommer opp om jeg myser nok. håper sånn at jeg en gang i løpet av den neste uken får to sterke rosa streke <3 Hvordan er det med dere i dag jenter?

lykke til med testing alle. jeg tror jeg dropper det denne gangen. prøve iallefall :P

Hvordan legger man ved bilde? :-P

bab9a75dba82dacf2a57d27cda355600

Blendahvit dpo 8 hvorfor begynne p teste så tidlig liksom
Det er jo utrolig spennende å teste da :P Jeg tror jeg gjør det fordi jeg får et lite kick av det :P Haha. og om den er blenda i dpo 7,8,9,10 så mister jeg ikke håpet, siden det er så tidelig ;D

Det er jo utrolig spennende å teste da :P Jeg tror jeg gjør det fordi jeg får et lite kick av det :P Haha. og om den er blenda i dpo 7,8,9,10 så mister jeg ikke håpet, siden det er så tidelig ;D
Ja det er super spennende, men rart med det. Jeg har ikke følelsen for denne PP.

ImageUploadedByBV Forum1434700494.624399.jpg

Streken vistes best på det bildet som ble litt ufokusert. Noe er på gang i alle fall, men hva det blir til får vi se.

Hei, tror egentlig jeg hører hjemme i denne uken jeg. Tror ikm er 22 eller 23 juni, stemmer det da? Tror jeg er 10/11 dpo i dag.. Eller hva tror dere??Nesten positiv el test søndag 7 juni og masse masse langt ekkel litt rosa slik tirsdag 9 juni på morgen.. Hadde ikke flere el tester så fikk liksom aldri testa toppen.. Men den var millimeter unna tror jeg for å være positiv den søndagen.. Håper på svar fra noen som kan hjelpe meg i denne fæle venteperioden:)

ImageUploadedByBV Forum1434722828.209757.jpg

Disse må da være synlige for flere enn meg? :p

Back
Topp