☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Kvalm I dag og har skikkelig stikking I livmor :) håper det biter seg fast en spire :D

Jeg er visst blitt en såkalt testetøs...! Jeg er 6dpo, og har testa. (og testa en i går kveld før jeg la meg) Dette er jo da før hcg blir dannet vel, er jo umulig å få positiv test....! :P Men føler jeg bare måtte. Nå er det gjort, så kan jeg vente til jeg er 10-12 dager dpo forhåpentligvis :P

Jeg er visst blitt en såkalt testetøs...! Jeg er 6dpo, og har testa. (og testa en i går kveld før jeg la meg) Dette er jo da før hcg blir dannet vel, er jo umulig å få positiv test....! :P Men føler jeg bare måtte. Nå er det gjort, så kan jeg vente til jeg er 10-12 dager dpo forhåpentligvis :P
Hu testetøsa lever I oss alle :D

Jeg er visst blitt en såkalt testetøs...! Jeg er 6dpo, og har testa. (og testa en i går kveld før jeg la meg) Dette er jo da før hcg blir dannet vel, er jo umulig å få positiv test....! :p Men føler jeg bare måtte. Nå er det gjort, så kan jeg vente til jeg er 10-12 dager dpo forhåpentligvis :p

Helt seriøst, det er en seier hver gang jeg er på do nå og tisser uten å teste. Og hver eneste gang jeg er på do drar jeg fram boksen hvor jeg oppbevarer el-tester og g-tester og stirrer for å se om jeg ser strekene bedre enn sist jeg var på do...

Helt seriøst, det er en seier hver gang jeg er på do nå og tisser uten å teste. Og hver eneste gang jeg er på do drar jeg fram boksen hvor jeg oppbevarer el-tester og g-tester og stirrer for å se om jeg ser strekene bedre enn sist jeg var på do...
ååå, samme her !! :P myser meg til en strek også, også når jeg ser igjen er den helt hvit! er det mulig.. Når er din ikm?
Nå er jeg tom for tester, venter på ny levering ;)

Åh nå stikker det godt i livmor?! Og lysken. Og jeg føler på meg at det har skjedd noe...:happy119 Kan ikke tiden bare gå litt fortere da?

Jeg er skikkelig kvalm!!!

Men kom på at jeg spiste rømmegrøt til middag, og det pleier jeg å bli dårlig i magen av ;D
Og jeg var ikke kvalm så tidelig de andre gangene, da kom kvalmen snikende rundt uke 5-6..

Jeg leiter sånn etter tegn.. Kjenner det i livmor/der nede også, men det er vel trolig fordi vi har kost oss litt i kveld:p

ååå, samme her !! :p myser meg til en strek også, også når jeg ser igjen er den helt hvit! er det mulig.. Når er din ikm?
Nå er jeg tom for tester, venter på ny levering ;)

Jeg er veldig usikker, egentlig. EL-testene var jo til null hjelp, og syklusen som egentlig så ut som den var blitt stabil og fin har vært litt ufin, men jeg tenker ikm er på tirsdag egentlig, selv om appen jeg bruker mener det kanskje er onsdag.

Jeg er veldig usikker, egentlig. EL-testene var jo til null hjelp, og syklusen som egentlig så ut som den var blitt stabil og fin har vært litt ufin, men jeg tenker ikm er på tirsdag egentlig, selv om appen jeg bruker mener det kanskje er onsdag.

Kjedelig med tullete syklus, min har vert litt ufin den også, så vi får vente og se :)
Ikke lenge igjen til tirsdag da:) jeg tror min er onsdag eller torsdag:)

Kjedelig med tullete syklus, min har vert litt ufin den også, så vi får vente og se :)
Ikke lenge igjen til tirsdag da:) jeg tror min er onsdag eller torsdag:)

Nesten synd at ferien starter nå til helga, for da får jeg veldig god tid til å teste og kjenne etter og alt. :p På den andre siden får jeg kanskje mer tid og energi til å prøve, hvis det ikke klaffet. :p

Okaai jeg må prøve å teste I morgen :D bare 9 dpo og er tidlig men tøsa har tatt kontrollen :p

Back
Topp