Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Helt klartDette lover jo godt for IKM uke 26 gruppa![]()
Håper jeg ogsåIkke mange dagene til vår uke begynner. Håper hele gjengen får to streker på testen![]()
Kvalm I dag og har skikkelig stikking I livmorhåper det biter seg fast en spire
![]()
Ja og enda mer nå som jeg tafset ytterst forsiktig på tappen I stad og den var stein hard og akkurat som den hadde limt seg igjenKrysser fingrene for detDette er så spennende!!
Hu testetøsa lever I oss alleJeg er visst blitt en såkalt testetøs...! Jeg er 6dpo, og har testa. (og testa en i går kveld før jeg la meg) Dette er jo da før hcg blir dannet vel, er jo umulig å få positiv test....!Men føler jeg bare måtte. Nå er det gjort, så kan jeg vente til jeg er 10-12 dager dpo forhåpentligvis
![]()
Jeg er visst blitt en såkalt testetøs...! Jeg er 6dpo, og har testa. (og testa en i går kveld før jeg la meg) Dette er jo da før hcg blir dannet vel, er jo umulig å få positiv test....!Men føler jeg bare måtte. Nå er det gjort, så kan jeg vente til jeg er 10-12 dager dpo forhåpentligvis
![]()
ååå, samme her !!Helt seriøst, det er en seier hver gang jeg er på do nå og tisser uten å teste. Og hver eneste gang jeg er på do drar jeg fram boksen hvor jeg oppbevarer el-tester og g-tester og stirrer for å se om jeg ser strekene bedre enn sist jeg var på do...
Kan ikke tiden bare gå litt fortere da?Samme herÅh nå stikker det godt i livmor?! Og lysken. Og jeg føler på meg at det har skjedd noe...Kan ikke tiden bare gå litt fortere da?
ååå, samme her !!myser meg til en strek også, også når jeg ser igjen er den helt hvit! er det mulig.. Når er din ikm?
Nå er jeg tom for tester, venter på ny levering![]()
Jeg også!!![]()
Jeg er veldig usikker, egentlig. EL-testene var jo til null hjelp, og syklusen som egentlig så ut som den var blitt stabil og fin har vært litt ufin, men jeg tenker ikm er på tirsdag egentlig, selv om appen jeg bruker mener det kanskje er onsdag.
Kjedelig med tullete syklus, min har vert litt ufin den også, så vi får vente og se
Ikke lenge igjen til tirsdag dajeg tror min er onsdag eller torsdag
![]()
Me 2Kvalm I dag og har skikkelig stikking I livmorhåper det biter seg fast en spire
![]()
Spent på å høre resultatet!!Okaai jeg må prøve å teste I morgenbare 9 dpo og er tidlig men tøsa har tatt kontrollen
![]()
Jeg er 12Good! Blir spennende! Jeg er da 11 DPO!