☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Så irritert på meg selv, for jeg ble jo lurt forrige syklus av de dumme cb+-testene som hadde svake blå streker innenfor tida, uten at jeg fikk noe mer utslag. Ble til at jeg fikk ånden over meg i går kveld etter å ha skummet gjennom uke 24-testene, og tok en i går kveld. Det er den øverste hcg-testen på bildet under. Det var liksom noen merker på den, og jeg klarte ikke å finne ut om jeg så en skygge eller om det bare var merkene som lurte meg, så i morges tok jeg en til sammen med EL-testen. Der ser jeg en helt tydelig strek, bare svaaak. Nå som den er tørket er den umulig å ikke se, synes bedre i virkeligheten enn på bildet. Så når jeg har fått blod på tann er testetøsa helt vill, og jeg måtte ta nye tester etter jobb, og slengte denne gangen med en first response. Plukket den fra hverandre fordi jeg egentlig hater det vinduet, er så vanskelig å myse når man ser refleksjon og skygge fra selve beholderen, men selv om streken der også er helt tydelig så tror jeg ikke den betyr noe. Så da er det tydelig at jeg har tenkt å svi av mange tester denne mnd også...

Vis vedlegget 121976
Den i midten er altså på morgenurin, og veldig tydelig strek i virkeligheten, like bred som den skal være også...

Vis vedlegget 121977

Eg e ser på den midterste :D

jeg også!!! =P men vet jo at det ikke viser noe her, mest sannsynelig 5dpo :P skal teste til helga kanskje ;)

Eg testa idag 6 DPO, ser en skygge men er for tidlig og si :p
Eg skal trekke en tann neste Tirsdag og er da 13 DPO og håper eg vet til da i og med eg må ta berolige for og klare og ta den :(

Eg e ser på den midterste :D

Det er den jeg tok i morges, så den er mest tydelig, men det var altså svakt utslag på alle. Og det er jo helt ulogisk, fordi det er alt for tidlig til å teste selv om syklusen kanskje var på 28 dager, for jeg er bare på cd 21 i dag, men jeg aner jo ikke opp eller ned på syklusene mine for tida. Pff, så negativ og motløs og irritert på meg selv som ikke klarer å la være den sinnsyke testemanien!

Eg testa idag 6 DPO, ser en skygge men er for tidlig og si :p
Eg skal trekke en tann neste Tirsdag og er da 13 DPO og håper eg vet til da i og med eg må ta berolige for og klare og ta den :(

Kan du ikke få sånn pille om du er gravid? De hadde ikke fått trekke noen tenner hos meg heller uten den beroligende pillen nei. Anbefaler fin musikk på headsett i tillegg. :p

Kan du ikke få sånn pille om du er gravid? De hadde ikke fått trekke noen tenner hos meg heller uten den beroligende pillen nei. Anbefaler fin musikk på headsett i tillegg. :p

Nei eg tror ikke en skal ta slike om en er gravid og i tillegg frarådes en og gjøre slike ting i første trimester.Var hvertfall slik sist eg var gravid.Da måtte eg vente til eg var 12 uker.

Dette er 3 visdomstanna og eg er dritlei hele gjengen.koster meg mye peng :(

Nei eg tror ikke en skal ta slike om en er gravid og i tillegg frarådes en og gjøre slike ting i første trimester.Var hvertfall slik sist eg var gravid.Da måtte eg vente til eg var 12 uker.

Dette er 3 visdomstanna og eg er dritlei hele gjengen.koster meg mye peng :(

Jeg har tatt to, de andre to er enda nede i kjeven og later som om de ikke er der. Ble ikke så dyrt sist, for det ble til et kirurgisk inngrep så NAV dekket en del. Greit å bli ferdig med slikt tøv da. :p

Håper på en liten spire ♡

♢ Mandag 22.06
Bina
Drømmer_om_nr2, pp3
Snartlitenfamilie <3, pp8
temar, pp2

♢ Tirsdag 23.06
FrøkenAngst, pp3
Simleguri, pp6

♢ Onsdag 24.06
håperpåenlitenspire, pp4
Toneany, pp4
Hope90, pp40

♢ Torsdag 25.06
Rosa89, pp8
Studentmammaen, pp2
Ønsket, pp2
Snøhvit, pp2

♢ Fredag 26.06
Hoppsidaisy, pp8
BiensBlomst, pp2
didi83, pp2
Laban igjen..., pp7
Junibarn84, pp1
Lillingen, pp1

♢ Lørdag 27.06
Emilie89, pp1

♢ Søndag 28.06
nåkka_nytt, pp2
gullkorn, pp3
Håper snart på spire nummer 2:), pp9
Fru Vims, pp8
Spirenr2, pp4

Husk å oppgi på oppropslisten om du blir gravid og flytter over til terminforum :D

Kan flytte meg til fredag 26.6 :)

6 dpo her og tok en test i dag på MU, men den var blenda hvit :/

Jeg har tatt to, de andre to er enda nede i kjeven og later som om de ikke er der. Ble ikke så dyrt sist, for det ble til et kirurgisk inngrep så NAV dekket en del. Greit å bli ferdig med slikt tøv da. :p

Eg har gått så lenge med de 2 siste at det er akutt og de må ut med en gang.Sist gikk det greit så nå er eg spent på denne gangen..Han kunne ikke love noe men han håpet alt skulle gå greit.Vokser så skeivt hos meg at roten er oppi ørekanalen omtrent nå :-O

Eg har gått så lenge med de 2 siste at det er akutt og de må ut med en gang.Sist gikk det greit så nå er eg spent på denne gangen..Han kunne ikke love noe men han håpet alt skulle gå greit.Vokser så skeivt hos meg at roten er oppi ørekanalen omtrent nå :-O

Høres ikke noe godt ut! Syns synd på meg selv sist fordi jeg var så mørbanket i kjeften i et par uker etter trekkinga, men var jo ikke spesielt plaget i forkant. Håper virkelig du får fjernet det det, og jeg forstår godt at du må ha noe beroligende. Kanskje du kan få noe annet hvis du er gravid, f.eks. operere ut i narkose?

Jeg har mottatt en solid bunke graviditetstester fra ebay i dag, og vurderer om jeg skal ta en test i morgen.
Jeg er 10 DPO i dag, men er redd jeg blir bitt av testebasillen dersom jeg begynner allerede nå.

Jeg har mottatt en solid bunke graviditetstester fra ebay i dag, og vurderer om jeg skal ta en test i morgen.
Jeg er 10 DPO i dag, men er redd jeg blir bitt av testebasillen dersom jeg begynner allerede nå.

Ærlig talt så heier jeg bestandig på å vente, det er så mye smartere på alle måter. Skulle ønske jeg var sterkere. :confused:

Skal teste neste torsdag

Høres ikke noe godt ut! Syns synd på meg selv sist fordi jeg var så mørbanket i kjeften i et par uker etter trekkinga, men var jo ikke spesielt plaget i forkant. Håper virkelig du får fjernet det det, og jeg forstår godt at du må ha noe beroligende. Kanskje du kan få noe annet hvis du er gravid, f.eks. operere ut i narkose?

Eg hater tannlegen..Ja eg får vente og se.Eg tror nok det blir ny PP da eg ikke har hatt noe symptomer de siste dagene.

Ærlig talt så heier jeg bestandig på å vente, det er så mye smartere på alle måter. Skulle ønske jeg var sterkere. :confused:

Nå når testene er i hus så er det plutselig veldig fristende å tisse på en.
Hadde jeg ikke fått ebay testene før neste uke så hadde jeg sikkert heller ikke testet før IKM. Tviler på at jeg klarer å holde meg lengre enn til helgen :P

Hadde EL i helga, men fikk el-slim i dag eller noe som lignet. Ble også veldig dårlig i magen på dette tidspunktet(mulig spist noe som jeg ikke tåler). Noen som har opplevd det før?

Hadde EL i helga, men fikk el-slim i dag eller noe som lignet. Ble også veldig dårlig i magen på dette tidspunktet(mulig spist noe som jeg ikke tåler). Noen som har opplevd det før?

Jeg hadde trolig EL på torsdag, og nå har jeg også noe slimaktig.. Men blandet med hvit utflod..... Så usikker her også. Aldri fulgt så godt med på dette før, så vet ikke om jeg pleier å ha det sånn eller ikke...

Oppblåst som fy. Og det stikker veldig i livmora i kveld. Og nedre del av korsryggen er helt på tryne.

Back
Topp