☆♡☆ IKM UKE 26 ☆♡☆

Jeg er egentlig litt usikker på sykluslengden min, den lurte meg litt sist mnd. Så kommer sikkert til å teste tilfelle IKM er tidligere enn antatt;) Men jeg hadde sterke eggløsningssmerter på torsdagen, så jeg tror virkelig at det var el... Å, er så utolmodig at jeg blir kvalm. Sitter å leiter etter symptom, mest sannsynelig 4dpo! er det mulig liksom...! Haha.
Jeg har bare tre tester igjen da, så får vel skynde meg å bestille nye ;)

Sisst bestilte jeg fra billigetester.no tror jeg det var, men ser ut som de fleste bruker en dansk side? er det lang leveringstid fra den, og er testene like?:)
Testene er like. Og leveringstiden er den samme :)

Oi, så spennende :D Er det mulig å få positiv så tidelig ?? Du er heldig. Jeg har testa en eller to dager før ikm før, og fått en svak strek, så jeg er nok ikke en som får svar så fort! Gleder meg til å se tester :D
Ja det er fullt mulig :D men I fjor fikk jeg ikke svak positiv før 12 dpo så det kan nok variere veldig avhengig av når egget fester seg :)

Kvalm i dag og. Verste jeg vet er å våkne kvalm og uggen. Og denne mens murringen tar jo helt av, stråler ned i låret.
10-7dpo i dag.

7 dpo og litt sånn murringer og en helt ekstrem drøm I natt :o drømte mannen var utro er liksom en sånn klassisk panikk drøm som dukker opp HVER gang når jeg er gravid så kan jeg sette det som et symptom tro?:P uff så glad det bare var en drøm :D

Tar helt klart i mot det med åpne armer. Men tviler på at det skjer noe nå. Har jo hatt de samme symptomene de siste pp uten at det har vært noe :)
Egentlig litt kjedelig og samtidig spennende med disse symptomene :P

7 dpo og litt sånn murringer og en helt ekstrem drøm I natt :o drømte mannen var utro er liksom en sånn klassisk panikk drøm som dukker opp HVER gang når jeg er gravid så kan jeg sette det som et symptom tro?:P uff så glad det bare var en drøm :D
Hoho!! Det får vi velge å tro!! :-D ikke kommet lenger enn 4 dpo selv, men jeg får stikk i magen når jeg hikker! :-o

4 dpo, ikke kjent noe i dag. Men hadde litt murringer både i går og forrigår.

Jeg tror jeg tester neste mandag, da er jeg 10 DPO. Fikk negativt sist ved 10 DPO.

Skal teste torsdag om en uke, da er jeg 12 dpo:)

Så irritert på meg selv, for jeg ble jo lurt forrige syklus av de dumme cb+-testene som hadde svake blå streker innenfor tida, uten at jeg fikk noe mer utslag. Ble til at jeg fikk ånden over meg i går kveld etter å ha skummet gjennom uke 24-testene, og tok en i går kveld. Det er den øverste hcg-testen på bildet under. Det var liksom noen merker på den, og jeg klarte ikke å finne ut om jeg så en skygge eller om det bare var merkene som lurte meg, så i morges tok jeg en til sammen med EL-testen. Der ser jeg en helt tydelig strek, bare svaaak. Nå som den er tørket er den umulig å ikke se, synes bedre i virkeligheten enn på bildet. Så når jeg har fått blod på tann er testetøsa helt vill, og jeg måtte ta nye tester etter jobb, og slengte denne gangen med en first response. Plukket den fra hverandre fordi jeg egentlig hater det vinduet, er så vanskelig å myse når man ser refleksjon og skygge fra selve beholderen, men selv om streken der også er helt tydelig så tror jeg ikke den betyr noe. Så da er det tydelig at jeg har tenkt å svi av mange tester denne mnd også...

ImageUploadedByBV Forum1434466600.140503.jpg

Den i midten er altså på morgenurin, og veldig tydelig strek i virkeligheten, like bred som den skal være også...

ImageUploadedByBV Forum1434466613.104618.jpg

Last edited:
Back
Topp