Rosa89
Rosa89
Så irritert på meg selv, for jeg ble jo lurt forrige syklus av de dumme cb+-testene som hadde svake blå streker innenfor tida, uten at jeg fikk noe mer utslag. Ble til at jeg fikk ånden over meg i går kveld etter å ha skummet gjennom uke 24-testene, og tok en i går kveld. Det er den øverste hcg-testen på bildet under. Det var liksom noen merker på den, og jeg klarte ikke å finne ut om jeg så en skygge eller om det bare var merkene som lurte meg, så i morges tok jeg en til sammen med EL-testen. Der ser jeg en helt tydelig strek, bare svaaak. Nå som den er tørket er den umulig å ikke se, synes bedre i virkeligheten enn på bildet. Så når jeg har fått blod på tann er testetøsa helt vill, og jeg måtte ta nye tester etter jobb, og slengte denne gangen med en first response. Plukket den fra hverandre fordi jeg egentlig hater det vinduet, er så vanskelig å myse når man ser refleksjon og skygge fra selve beholderen, men selv om streken der også er helt tydelig så tror jeg ikke den betyr noe. Så da er det tydelig at jeg har tenkt å svi av mange tester denne mnd også...
Vis vedlegget 121976
Den i midten er altså på morgenurin, og veldig tydelig strek i virkeligheten, like bred som den skal være også...
Vis vedlegget 121977
Eg e ser på den midterste