Æsj, testen var ikke kommet ennå. Ikke noe annet enn reklame i postkassa i dag :/ da kommer den vell i mårra![]()
Ring den postmannen og si at VI venter her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Æsj, testen var ikke kommet ennå. Ikke noe annet enn reklame i postkassa i dag :/ da kommer den vell i mårra![]()
Flott med positive tanker!Nei da, si til deg selv at du er gravid, dypp den testen med selvtillit og forvent en positiv test!!(Hadde det bare vært fasiten på alle verdens prøveproblemer
) Lykke til
![]()
Flott med positive tanker!føler det murrer, men d kan jo være både et frø og grusommeTR...
Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Que?!! Har du ikke testa i dag?!! *ønsker meg litt selvkontroll selv*![]()
Haha nei har ikke testa. Er på jobb + at jeg ikke har flere testerkanskje jeg får de i posten i dag
kanskje ta en test før jeg legger meg i dag
Sent from my iPhone using BV Forum
Det syntes JEG du skal, hehe![]()
Den er sikkert negativ uansett
Sent from my iPhone using BV Forum
2 positive tester før tidsfrist idag!!!!!!!!!!!!!!!! Så nå kan du føre meg opp Den der hadde jeg tolket som positiv selv om den kom etter fristen :-D Når tar du ny??Fikk det til! Her er testen jeg snakket om...
Hehe du har jo testa! GratulererHer er bildet... 8dpo, 9 på morgen, og 9 på ettermiddag (i kveld). ;-)
JAAAAAAAAAAAAAAAA2 positive tester før tidsfrist idag!!!!!!!!!!!!!!!! Så nå kan du føre meg opp
Og jeg som var mer og mer sikker på at det ikke hadde gått denne PP, satt og trøstespiste godteri her en kveld til den store gullmedaljen... *dårlig samvittighet* .. Det gjentas ikke i alle fall. Bare tempen om morgenen som forvirra meg litt, da den var litt høyere enn vanlig(selv om den svinga). Her er testene, med en EL-test også slengt med... Lambi`83, jeg syns jeg skimter noe på din også jeg! Og den er sikkert noe sterkere i virkeligheten! Det er mine i alle fall, mye tydeligere kryss enn på bilde... ÅÅÅÅÅ jeg er så glad! Men vet dere, i natt var jeg kvalm! Er det mulig såå tidlig???
Testesmellen er da gjennomført...med mine testetydeøyneidagslys så er det en strek, men synes den er for langt fra kontrollstreken...hmm...åsså etter tia...
Ikm idag og negativ test :/ skuff. Enda et ørlite håp, men tviler på at det gikk denne gang. Tror ikke kroppen er helt som den skal etter MA'en i aprilom den er det ska jeg jo få mens idag ifølge gammel syklus (35 dager) Måtte vente 12 uker før den kom tilbake etter aborten.Får se om den dukker opp. Håper bare virkelig det ikke blir så mye kluss med syklusen fremover. Nå har det gått 35 dager, har ikke tid til det her tullet
![]()
Den se blendahvit ut på bilde, så er nok bare håpet mitt som spiller meg et puss etter 14 slike pp...Bilde??![]()
Den se blendahvit ut på bilde, så er nok bare håpet mitt som spiller meg et puss etter 14 slike pp...
gratulerer så masseJAAAAAAAAAAAAAAAA2 positive tester før tidsfrist idag!!!!!!!!!!!!!!!! Så nå kan du føre meg opp
Og jeg som var mer og mer sikker på at det ikke hadde gått denne PP, satt og trøstespiste godteri her en kveld til den store gullmedaljen... *dårlig samvittighet* .. Det gjentas ikke i alle fall. Bare tempen om morgenen som forvirra meg litt, da den var litt høyere enn vanlig(selv om den svinga). Her er testene, med en EL-test også slengt med... Lambi`83, jeg syns jeg skimter noe på din også jeg! Og den er sikkert noe sterkere i virkeligheten! Det er mine i alle fall, mye tydeligere kryss enn på bilde... ÅÅÅÅÅ jeg er så glad! Men vet dere, i natt var jeg kvalm! Er det mulig såå tidlig???
bilde?Den se blendahvit ut på bilde, så er nok bare håpet mitt som spiller meg et puss etter 14 slike pp...
håpet er ikke ute før tanta kommerIkm idag og negativ test :/ skuff. Enda et ørlite håp, men tviler på at det gikk denne gang. Tror ikke kroppen er helt som den skal etter MA'en i aprilom den er det ska jeg jo få mens idag ifølge gammel syklus (35 dager) Måtte vente 12 uker før den kom tilbake etter aborten.Får se om den dukker opp. Håper bare virkelig det ikke blir så mye kluss med syklusen fremover. Nå har det gått 35 dager, har ikke tid til det her tullet
![]()