Doc morris igjen, er bare det de har her på dagligvaren. Ble skuffa så jeg kasta den i søppla etter ti min, uten å ta bildethvilken test tok du? har du bilde?
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Doc morris igjen, er bare det de har her på dagligvaren. Ble skuffa så jeg kasta den i søppla etter ti min, uten å ta bildethvilken test tok du? har du bilde?
tar litt tid før de blir sterke med en gang.håpet er absolutt der vil jeg siHvem er testetøs??? Jo, det er meg!! Men dette er litt intressant altså... Jeg begynte allerede i går, 6 DPO!!! Jeg skjønte ikke hva som skjedde, men før jeg visste ordet av det så hadde jeg dyppet den testen i urin!! Selvfølgelig var jo den negativ....men når det hadde tørket så var det jammen en skyggestrek. Da måtte jeg selvfølgelig ta en til...negativ, men skyggestrek. Og når man først har begynt så kan man ikke gi seg![]()
7 dpo, negativ først, men så kom denne skyggestreken igjen. Selv mannen ser den, og da må det jo være noeMen den er negativ før tidsfristen, men jeg har aldri fått skyggestrek før og jeg har tatt en del tester i det siste ettersom at vi hoppa av i svingen en stund...
Men er det ønsketenking? Mannen har minst like stort ønske, så han er ikke helt nøytralMen ser dere noe eller??
Vis vedlegget 75171
spennendevet hvordan det er med den testinga.du høres jo veldig gravid ut med de symptomene da
venter i spenning på oppdatering
spennende å se uansett,lykke tilDa har jeg testa, men den ble som forventet negativ. Får prøve igjen i dagene fremover og se om det dukker opp noe, syklusen har vært litt ustabil i det siste, så er så kjedelig å ikke vite om en er gravid eller om tanta kommer, og nåår ho kommer, siden det ikke har vært antydning til besøk enda.. Er lei prøvinga allerede, og vi har bare prøvd i 4 mnd![]()
Min test idag 9 dpo var helt blendahvit før tidsfristen, og også litt etterpå. Men når jeg så på den igjen nå, 1,5 timer etterpå, er det en helt tydelig og lett synlig rosa strek der! Men fikk nesten like sterke tester etter fristen 8-9 og 10 dpo sist, og da var jeg ikke gravid, så jeg tror ikke på det. Ville sende bilde, men jeg får bare feilmelding om at filen er for stor, både fra kamera og mobil!! Argh... Åssen gjør man det? så får vi se da, om de testene virkelig er så dumme 2 mnd på rad, at de gir ørlitebittelite håp til en stakkar som egentlig ikke har så mye håp denne PP! Men streken idag er rosa, ikke skyggegrå som sist da, må si det...
høres jo bra ut.får aldri strek selv etter testen er tørket,enn når jeg er gravidHahaha jeg måtte bare prøve å teste! Selvom det er tidligå etter dere sier svake rosa streker osv, så synes jeg at jeg ser en, men den er veeeeldig svak. Hva er en skyggestrek og har alle det??
Sent from my iPhone using BV Forum
høres jo bra ut.får aldri strek selv etter testen er tørket,enn når jeg er gravid
har jo god tid du daTror ærlig jeg ser syner! Ingen andre enn meg som hadde sett dendet er jeg sikker på. Men forsatt ikke ikm før søndag
Hahaha jeg måtte bare prøve å teste! Selvom det er tidligå etter dere sier svake rosa streker osv, så synes jeg at jeg ser en, men den er veeeeldig svak. Hva er en skyggestrek og har alle det??
Min test idag 9 dpo var helt blendahvit før tidsfristen, og også litt etterpå. Men når jeg så på den igjen nå, 1,5 timer etterpå, er det en helt tydelig og lett synlig rosa strek der! Men fikk nesten like sterke tester etter fristen 8-9 og 10 dpo sist, og da var jeg ikke gravid, så jeg tror ikke på det. Ville sende bilde, men jeg får bare feilmelding om at filen er for stor, både fra kamera og mobil!! Argh... Åssen gjør man det? så får vi se da, om de testene virkelig er så dumme 2 mnd på rad, at de gir ørlitebittelite håp til en stakkar som egentlig ikke har så mye håp denne PP! Men streken idag er rosa, ikke skyggegrå som sist da, må si det...
Legg ut bilde daaaa!!!![]()
har jo god tid du da
Haha nei den synes jo ikke. Kasta den liksågodtmen får sikkert snart flere tester i posten, så kan legge ut bilde viss jeg ser noe da. Så bare en svak skyggestrek

Okei da, men du skal ikke skimse mine evner til å se to streker på g testerRett og slett partytrix
![]()