☆☆IKM 36☆☆

Nei hun er absolutt ikke velkommen :p har bedt henne pakke sakene sine og holde seg borte i 9 mnd i snart et år. Men hun kommer med et brak hver bidige mnd. Maken til frekkhet :p
Uhøfflig tante altså! Ikke lett med de tantene, syntes de er altfor innpåslitne ;) de kan godt spørre før de kommer;)

Her har spottinga begynt, så tr kommer nok garantert i morra. Så i dag har jeg vært grinete og sippete, særlig når det har vært baby/familierelaterte ting på tv. Men har begynt å tempe, så satser på litt mer kontroll neste pp

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

jeg er teste gal:) men har jo vært redd for å ikke ha tester i hus,ikke problem nå iallefall:)jeg ville kjøpt clearblue+ overrasket hvor sensitiv de var:).du har ikke flyttet inn på mai enda?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe :p bra vi er flere! Bestilte en cb digital med ukeindikator. Får som sagt ikke tak i noe annet enn doc morris her :p nei:) tenkte å vente til over ikm og jeg har fått tatt den cb testen :)

Her har spottinga begynt, så tr kommer nok garantert i morra. Så i dag har jeg vært grinete og sippete, særlig når det har vært baby/familierelaterte ting på tv. Men har begynt å tempe, så satser på litt mer kontroll neste pp

Isj:/ Masse lykke til neste pp da:) håper spira sitter da!:)

liker ikke! håper du tar feil:)

heia.nærmer seg ikm,har du startet testing?:)

Ja IKM er i morgen, iik ! Testetøsen som bor inni meg har testa siden 7.dpo, selvom jeg veet det ikke er vits ! Haha :p Men alle har vært negative. Har vært bortreist i helg! Så nå har jeg ikke testa siden fredag, så blir altfor nervepirrende i morgen !! Symptomene er også mange, en del murringer, så mange kviser som jeg aldri har hatt før, halsbrann, en veldig øm pupp (hvorfor bare ene?) og veldig trøtt og sliten. Har også mye hodepine, blødende tannkjøtt og vokner om morgenen med veldig tettt nese, vet ikke om dette har noe å si men.. Nå har vi nettopp kommet inn dørene etter turen, så nå er det senga og se om jeg klarer å sove i natt ! Frykter den blir negativ :/

Ja IKM er i morgen, iik ! Testetøsen som bor inni meg har testa siden 7.dpo, selvom jeg veet det ikke er vits ! Haha :p Men alle har vært negative. Har vært bortreist i helg! Så nå har jeg ikke testa siden fredag, så blir altfor nervepirrende i morgen !! Symptomene er også mange, en del murringer, så mange kviser som jeg aldri har hatt før, halsbrann, en veldig øm pupp (hvorfor bare ene?) og veldig trøtt og sliten. Har også mye hodepine, blødende tannkjøtt og vokner om morgenen med veldig tettt nese, vet ikke om dette har noe å si men.. Nå har vi nettopp kommet inn dørene etter turen, så nå er det senga og se om jeg klarer å sove i natt ! Frykter den blir negativ :/
spennende:)vet hvordan det er med den testinga.du høres jo veldig gravid ut med de symptomene da:) venter i spenning på oppdatering:)

Her kom TR for fullt i dag, en dag før tiden og sammen med mye mer menssmerter enn jeg pleier. Til tross for at jeg har følt jeg har hatt mye symptomer jeg ikke pleier å ha, var det altså ingen spire denne måneden.

Kanskje jeg får ta rådet og opprette ikm-tråd? ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

huff,men håper du får bedre klaff neste mnd.juni er jo fin den :)
ja du får opprette ikm gruppe,tror det bringer hell;)

holdt deg unna testing eller?:)ikm i dag

Testet i dag, negativ, men min ikm er ikke før til onsdag. Jeg er ganske sikker på at mensen kommer så jeg melder meg ut herfra :) lykke til alle gravide og dere som skal teste ❤️

leit å høre men håpet er jo ikke helt ute?

Testet i dag, negativ, men min ikm er ikke før til onsdag. Jeg er ganske sikker på at mensen kommer så jeg melder meg ut herfra :) lykke til alle gravide og dere som skal teste ❤️

Samme her!'ikm er onsdag, men ingen antydning til rosa streker:/ den digitale var også negativ idag så nå ble jeg deppa:/ satser på neste pp.
Tror forresten du og jeg var på samme terminforum sist, juni 2011. Kjente igjen nicket ditt:-)

Da har jeg tatt en ny test, var litt skuffende. Men jeg fikk opp en svak rosa strek, noe sterkere enn den på torsdag. Nå kunne man faktisk skimte den igjennom vinduet, altså jeg måtte ikke åpne testen for å se streken.
Mannen tror fortsatt ikke på testen for han mener fortsatt at om jeg hadde vært gravid ville streken vært sterkere :/
Så håper ikke det her er enda en kjemisk. Ikm er i dag

Her kom TR for fullt i dag, en dag før tiden og sammen med mye mer menssmerter enn jeg pleier. Til tross for at jeg har følt jeg har hatt mye symptomer jeg ikke pleier å ha, var det altså ingen spire denne måneden.

Kanskje jeg får ta rådet og opprette ikm-tråd? ;)

Det var dumt da :(

Da har jeg tatt en ny test, var litt skuffende. Men jeg fikk opp en svak rosa strek, noe sterkere enn den på torsdag. Nå kunne man faktisk skimte den igjennom vinduet, altså jeg måtte ikke åpne testen for å se streken.
Mannen tror fortsatt ikke på testen for han mener fortsatt at om jeg hadde vært gravid ville streken vært sterkere :/

Men har du tatt en digital?? Jeg mener å huske at testene først ble veldig sterke etter IKM... Så lenge den er sterkere ville jeg ikke ha kastet inn håndkle helt enda ;)

hvilken test tok du? har du bilde?

Men har du tatt en digital?? Jeg mener å huske at testene først ble veldig sterke etter IKM... Så lenge den er sterkere ville jeg ikke ha kastet inn håndkle helt enda ;)
Neida har ikke kasta det inn ennå, bare frykter :)
Har bestilt en cb digital med ukeindikator som sikkert er her i dag eller i mårra, samt en bt strimmel jeg fikk med på kjøpet :p

Back
Topp