☆☆IKM 36☆☆

Gleder meg til å begynne å teste. Tenker jeg tar første test på torsdag, 8 dpo. Det er sikkert litt tidlig, men lov å være ivrig første prøveperiode, synes jeg ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gleder meg til å begynne å teste. Tenker jeg tar første test på torsdag, 8 dpo. Det er sikkert litt tidlig, men lov å være ivrig første prøveperiode, synes jeg ;)

Har du noen symtomer? :)

Åh, ja!! Garantert at jeg kommer til å gjøre det samme :P

blinke smiley på 5 dagen,passer jo veldig dårlig.mannen kommer hjem torsdag.bør bare blinke helt til da...kan bli gal av dette...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det var da som bare.... Tester du en gang om dagen? Og har du brukt disse testene før?

har brukt de rosa før.funket bra de. testet flere ganger de siste dagene etter første blink.skal se i ettermiddag om smilet står stille,gjør det det så har gubben fått beskjed at han blir oppsøkt på jobben;)er den blank,får jeg bare satse på neste pp.ser streken er blitt sterkere.blinker det ettermiddag og, drar jeg etter i morgen..da må el komme

Da tror jeg nok jeg kan si at jeg er 1.dpo. Jippi!!

"Symptomer" er: kvalm, halsbrann og murringer. Ergo, helt likt som fleste 1 dpoene mine. Så egentlig symptomer på EL, men vi sier det er graviditet. 2+3 i dag!! (Prøver ut sånn positiv feedback og håper på at kroppen følger med på den ;) :P )

heldige du:) lykke til i dpo land:)

blinkefjes nå og.tror jeg satser på å besøke mannen i morgen.men litt redd den viser blank i morgen:)

Har du noen symtomer? :)
Jeg har kjent mange symptomer; trøtthet, kvalme, svimmelhet, oppblåst og murringer både foran og i korsryggen. Det trenger jo selvsagt ikke bety graviditet, men en håper jo! ;)

da er jeg snart dpo og max utslag nå i kveld.håpe håpe:) er glad jeg ikke ventet til i morgen med å dra.aksjer i går mårrest og i ettermiddag..så nå kan jeg ta det litt roligere her inne

bilde må jo og med

Vedlegg

• 1409079465824.jpg
    1409079465824.jpg
    28,9 KB · Visninger: 95
satser på at livmora er ekstra forberedt denne gangen,siden det drøyet så lenge ;)

Jeg blir gal!
Hadde som sagt el slim og smerter tirsdag-torsdag/fredag for nå 2 uker siden, skulle egentlig hatt el mandag for en uke siden hvis jeg hadde fulgt normalen. Hadde forrige uke krem/lotion aktig utflod. Men nå i ettermiddag/kveld har jeg el slim igjen! :s og da jeg reiste meg fra doen var det akkurat som om noen stakk meg i venstre eggstokk (sånn ca) med en tykl nål eller noe. Varte kanskje bare 4-5sek så gikk det over.
Kjenner jeg blir så frustrert! Neste pp tror jeg nok at jeg må prøve el test igjen.. Men da tror jeg at jeg satser på cb kanskje. Fikk aldri helt positiv på de bt da jeg prøvde dem forrige pp :/

Jeg blir gal!
Hadde som sagt el slim og smerter tirsdag-torsdag/fredag for nå 2 uker siden, skulle egentlig hatt el mandag for en uke siden hvis jeg hadde fulgt normalen. Hadde forrige uke krem/lotion aktig utflod. Men nå i ettermiddag/kveld har jeg el slim igjen! :s og da jeg reiste meg fra doen var det akkurat som om noen stakk meg i venstre eggstokk (sånn ca) med en tykl nål eller noe. Varte kanskje bare 4-5sek så gikk det over.
Kjenner jeg blir så frustrert! Neste pp tror jeg nok at jeg må prøve el test igjen.. Men da tror jeg at jeg satser på cb kanskje. Fikk aldri helt positiv på de bt da jeg prøvde dem forrige pp :/
jeg forstår deg godt.jeg blir nok å teste med billig strimmler til forventet el dag.og så bruke digital noen dager.ellers blir det dyrt;) brukt ca to lilla pakker og en rosa pakke digital test.heldigvis kjøpt på ebay halv pris to av de
men skulle du hatt el forrige mandag så kan du jo prøve g test snart..jeg fikk mye utflod etter el når jeg var gravid.g test tor-fre? ;)

Back
Topp