Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du noen symtomer?Gleder meg til å begynne å teste. Tenker jeg tar første test på torsdag, 8 dpo. Det er sikkert litt tidlig, men lov å være ivrig første prøveperiode, synes jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
Gleder meg til å begynne å teste. Tenker jeg tar første test på torsdag, 8 dpo. Det er sikkert litt tidlig, men lov å være ivrig første prøveperiode, synes jeg
Sent from my iPhone using BV Forum
blinke smiley på 5 dagen,passer jo veldig dårlig.mannen kommer hjem torsdag.bør bare blinke helt til da...kan bli gal av dette...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Nei, bruker ikke det.Har du tatt eggløsningstester?
Kanskje kroppen din ikke fikk til å ha eggløsning førstegang og så prøver igjen.Det er det jeg har lest om dette med å få eggløsningslim flere ganger i en syklusNei, bruker ikke det.
Jeg har kjent mange symptomer; trøtthet, kvalme, svimmelhet, oppblåst og murringer både foran og i korsryggen. Det trenger jo selvsagt ikke bety graviditet, men en håper jo!Har du noen symtomer?![]()
Så gøy - det blir veldig spennende med testing!Åh, ja!! Garantert at jeg kommer til å gjøre det samme![]()
Hmm mulig. Ikke godt å si..Kanskje kroppen din ikke fikk til å ha eggløsning førstegang og så prøver igjen.Det er det jeg har lest om dette med å få eggløsningslim flere ganger i en syklus![]()
bilde må jo og med
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
jeg forstår deg godt.jeg blir nok å teste med billig strimmler til forventet el dag.og så bruke digital noen dager.ellers blir det dyrtJeg blir gal!
Hadde som sagt el slim og smerter tirsdag-torsdag/fredag for nå 2 uker siden, skulle egentlig hatt el mandag for en uke siden hvis jeg hadde fulgt normalen. Hadde forrige uke krem/lotion aktig utflod. Men nå i ettermiddag/kveld har jeg el slim igjen! :s og da jeg reiste meg fra doen var det akkurat som om noen stakk meg i venstre eggstokk (sånn ca) med en tykl nål eller noe. Varte kanskje bare 4-5sek så gikk det over.
Kjenner jeg blir så frustrert! Neste pp tror jeg nok at jeg må prøve el test igjen.. Men da tror jeg at jeg satser på cb kanskje. Fikk aldri helt positiv på de bt da jeg prøvde dem forrige pp :/