☆☆IKM 36☆☆

Jeg begynner å gi opp denne prøvinga. Er i pp4, men har bare hatt en pp med humping annahver dag. Denne som de andre har det blitt bare en gang ca rundt antatt el (tester ikke). Jeg vet mannen også vil ha barn, men han har lavt testosteronnivå, så sexlysta uteblir som regel. Ikke vet jeg åssen testosteronnivået har innvirkning på fertiliteten heller, noen som kan opplyse meg litt på det området? Det føles bare så håpløst når jeg ikke klarer å få han til å bli med i senga, vi er nygifte i tillegg. Men jeg vil jo ikke tvinge han heller stakkars. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg begynner å gi opp denne prøvinga. Er i pp4, men har bare hatt en pp med humping annahver dag. Denne som de andre har det blitt bare en gang ca rundt antatt el (tester ikke). Jeg vet mannen også vil ha barn, men han har lavt testosteronnivå, så sexlysta uteblir som regel. Ikke vet jeg åssen testosteronnivået har innvirkning på fertiliteten heller, noen som kan opplyse meg litt på det området? Det føles bare så håpløst når jeg ikke klarer å få han til å bli med i senga, vi er nygifte i tillegg. Men jeg vil jo ikke tvinge han heller stakkars. Vet ikke hva jeg skal gjøre nå :(

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
her er det langtfra humping annen hver dag.men i el tiden prøver vi å få det til oftere.men du skulle fått mannen din til å teste seg.har han lite testosteron så er detmulig å få hos legen.vanskelig å lage barn når lysten er fraværende og:) lav testosteron går nok utover fertiliteten.menn som tar tilskudd av testo som ikke "trenger"det, blir jo gjerne steril midlertidig.og tar tid før kroppen produserer selv igjen når de slutter.da er lysten og evnen liten.:)men ville snakket med lege:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Ja er vell derfor jeg posta det her.. For å få d ut, ikke bare i en ball oppi topplokket.
Må nok ringe å få en ny time ja, er bare så inni .. Lei av å dra på sykehuset å skreve en gang i året / hver 6. Mnd :/

Er sikkert i dårlig humør også fordi jeg starta på jobb etter ferien i går, og de her to første dagene har vært ett h... 3/6 var syke i går og i dag 2/6 pluss en som kun hadde halvdag pga. Møte. Jobber på en sykeavdeling der vi også har rehabiliteringspasienter, avlastningspasienter pluss akuttplasser (alt fra observasjoner til pumping, hjerneblødning osvosv.) ak nå har vi tilsammen 17pasienter så ja 5-6 pasienter fordelt på hver er hardt!
Dritt uke rett og slett dette tror jeg:p

Isj.... :/ Håper uka tar seg opp!!

Så kjedelig, CarinaF!

Jeg sier meg enig med Soletti! Det er nok ikke dumt å ta en tur til legen da...

Husker fra prøvingen med første så slet mannen litt med å komme i stemning. Jeg ble jo kjempe lei meg! Det endte med at vi tok en ordentlig prat rundt hele prosessen og forventninger til hverandre, til å bli foreldre osv.... Trodde vi hadde gjort det på forhånd, men det var mye usagt. Så vil anbefale en prat også... Og ikke minst om det er det noe du kan gjøre ekstra for å få han i humør? Undertøy, leketøy... ??

Isj.... :/ Håper uka tar seg opp!!

Æsj ja, var samme i dag på jobb. Litt tidlig å glede seg til neste ferie :p men har fri fredag og helt til tirsdag! Så er bare mårra dagen igjen så er det langhelg. :) håper neste uke blir bedre, og at helga blir bra med lydige barn og snill mann ;) er lov å håpe :D

Æsj ja, var samme i dag på jobb. Litt tidlig å glede seg til neste ferie :p men har fri fredag og helt til tirsdag! Så er bare mårra dagen igjen så er det langhelg. :) håper neste uke blir bedre, og at helga blir bra med lydige barn og snill mann ;) er lov å håpe :D

Åh, jo da!! :P Altså, man bør alltid planlegge neste ferie før den gjeldende er over - hehe :D Alltid lov å håpe!!

Åh, jo da!! :p Altså, man bør alltid planlegge neste ferie før den gjeldende er over - hehe :D Alltid lov å håpe!!

Tørr ikke planlegge noe foreløpig :p kan jo være høygravid, fødende eller ha en liten nyfødt skatt! :) åh håper jeg er gravid nå! Da er det permisjon i april/mai! :D så kan jeg ta dobbel ferie 2016! ;p kjenner humøret er steget litt etter en litt bedre dag her hjemme og! :) mannen laget middag, og ungene har så langt vært lydige og blide tiltross for barnehagestart i dag etter ferien! :)

Ser dere forskjell på el slim og sæd ? I følge mine beregninger (tester ikke) skulle el vært mellom mandag og idag. Så vi la inn aksjer mandagkveld og igårkveld og skal selfølgelig ikveld ;) i ettermiddag da jeg var på do var det plutselig mye slim på papiret. Men vet ikke om dette kan være el slim eller gammel sæd :/ ? før helga hadde jeg hvit kremakti utflod. Så håååper jo at el er nå i disse dager og at det klaffer.. Meen har en dårlig følelse :/ vet ikke hvorfor, bare har det.. Begynner å bli litt utolmodig etter ma i april..

Tørr ikke planlegge noe foreløpig :p kan jo være høygravid, fødende eller ha en liten nyfødt skatt! :) åh håper jeg er gravid nå! Da er det permisjon i april/mai! :D så kan jeg ta dobbel ferie 2016! ;p kjenner humøret er steget litt etter en litt bedre dag her hjemme og! :) mannen laget middag, og ungene har så langt vært lydige og blide tiltross for barnehagestart i dag etter ferien! :)

Hehe!! Det har vi også tenkt litt på - hva om vi har en liten en til neste ferie!! *drømmersegbort*

jeg ville tatt det for el som er på tur.her får jeg aldri sæd som ser ut som el slim

Ser dere forskjell på el slim og sæd ? I følge mine beregninger (tester ikke) skulle el vært mellom mandag og idag. Så vi la inn aksjer mandagkveld og igårkveld og skal selfølgelig ikveld ;) i ettermiddag da jeg var på do var det plutselig mye slim på papiret. Men vet ikke om dette kan være el slim eller gammel sæd :/ ? før helga hadde jeg hvit kremakti utflod. Så håååper jo at el er nå i disse dager og at det klaffer.. Meen har en dårlig følelse :/ vet ikke hvorfor, bare har det.. Begynner å bli litt utolmodig etter ma i april..

Jeg merker forskjell, da el slimet kan strekkes. Men ikke sæden. Pluss at sæden trekker litt inn i papir etc. Men el slimet bare legger seg oppå.
Krysser figrene for deg, at det vokser en spire inni deg! :)

Syntes også det er vanskelig å se forskjell... Men hva jeg tror kan være EL slim kan være litt gulere og "vanskelig å gni bort".

Har EL vært hvis teststreken var nesten like sterk som kontrollstreken kl 4 i går og veldig svak i dag? Trudde den skulle være helt blank når EL hadde vært? :p

Kanskje dumt spørsmål meeen.. Håper EL var i går kveld isåfall.. Hvis det er mulig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

er mulig den var i går el natt da ja

Ja det blir allefall spennende å se :) om det ikke klaffer denne mnd så skal jeg teste etter el neste pp. Ble så nyskjerrig på om det virkelig er el som er rundt hjørnet. Like før jeg drar ned på apoteket å kjøper el tester :p vi har hatt en del sex etter mensen var ferdig nå sist, og det har ikke kommet sånn type slim før idag i det hele tatt. Har heller aldri kjent el så har liksom ingen symptomer å kjenne etter heller. Alt er som normalt :p vil det vises på en test om el er idag f.eks ? Har aldri brukt slike tester.

Testing etter el her og, bruker CBD rosa el tester og fikk smiley fjes i dag :thumright er på syklusdag 15 i dag så da slippes egget ila 24-36 timer etter man har fått smilefjes? etter hva jeg har forstått! Blir iallefall honyponky annenhver dag til over helga ;)

Testing etter el her og, bruker CBD rosa el tester og fikk smiley fjes i dag :thumright er på syklusdag 15 i dag så da slippes egget ila 24-36 timer etter man har fått smilefjes? etter hva jeg har forstått! Blir iallefall honyponky annenhver dag til over helga ;)
de rosa viser de 2 mest fertile dagene,så da er det nok rett rundt hjørnet:) håper jeg får smil snart.tester med de lilla,de skal vise de 4 mest fertile dagene,så bør dukke opp snart

de rosa viser de 2 mest fertile dagene,så da er det nok rett rundt hjørnet:) håper jeg får smil snart.tester med de lilla,de skal vise de 4 mest fertile dagene,så bør dukke opp snart

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app[/quot

Ja håper det er like om hjørnet så blir tiden til IKM kortere :p hater all denne ventinga....o_O
Hvor langt er du i syklusen? Ligger vi någelunde likt i løypa? :)

jeg er på cd 13.normalt får jeg positiv med strimmel i morgen/fredag.er redd jeg blir forsinket denne gangen.men har ikke prøvd de lilla cbd testene før

Back
Topp