★Julidamenes Skravletråd★

Jeg går annenhver gang til lege og jordmor, så kanskje derfor.. De sjekker ikke den hos jm.. :p jeg lå på 12 igår, så jeg trenger heldigvis ikke jern!:) Har så trøbbel med treg mage at jeg hadde blitt bekymret dersom jeg måtte putte på meg jern i tillegg.. :p


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jeg fikk sjekka det hos jordmor. Forrige svangerskap var hb lav på første kontroll så sa ble jeg satt på jern og målte hver gang. Denne gangen var det normalt på første kontroll så da ble det ikke sjekket før uke 28 igjen og da var det lavt så har begynt på hemofer. Har ikke noe problemer med magen på det. Virka som det var rutine på det igjen her å sjekke det rundt den tiden om det har vært bra tidligere. Kan jo være litt forskjellig fra sted til sted.

Du kan jo uansett be om en sjekk av det om du mistenker at det er lavt. Tipper du ikke trenger noe legetime for å gjøre det heller. Her er det ho i luka som gjør det. Er jo bare å ringe å høre. Er jo greit å ha det i orden før fødsel.

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app
 
Da var det å finne senga da og håpe på at man får kommet seg opp og være med i barnetoget til lillemann!
Gruer meg egentlig med tanke på bekkenet som har vært bløtkake i det siste..
 
Back
Topp