★☆★Felles skravletråd★☆★

Her går det fint! Tar meg en 10-dagers detox fra sukker, mel og koffein. ;)
 
Demilo; du har jo kjempebrae resultater hver uke, hva er suksessoppskriften din?
 
Demilo; du har jo kjempebrae resultater hver uke, hva er suksessoppskriften din?
Takk for det, men føler ikke alltid at det er like bra hver uke :p men jeg teller kalorier og holder meg under 1600 kcal, unner meg fortsatt litt godt en gang i blant også trimmer jeg mer en jeg gjorde før. Har jo også en del kg å ta av:)
 
Takk for det, men føler ikke alltid at det er like bra hver uke :p men jeg teller kalorier og holder meg under 1600 kcal, unner meg fortsatt litt godt en gang i blant også trimmer jeg mer en jeg gjorde før. Har jo også en del kg å ta av:)[/QUOTE
Jeg synes ihvertfall du har gjort det bra. Blir du ikke lei av kaloritelling? Skriver du ned absolutt alt eller tar du en det på feelingen?
 
Jo takk for det, er jo absolutt fornøyd selv også :) Tja, både og. I starten var jeg ganske streng, nå tar jeg en del på øyemål og ca mål. Men fører det inn på grete roede siden hver dag. Har bare blitt en vane og det er ikke noe stress synes jeg :)
 
Var en dårlig idé med pommes frites til kvelds i går, kroppen er full av vann og der røyk jeg ut :p (Tror forresten ikke snop hver dag hjalp så veldig heller... Viljestyrken har tatt kvelden...)
 
Jeg var helt sikker på at jeg kom til å ryke idag! *puster lettet ut* snikveide meg igår og var 83,4 kg, typisk at mensen kom i natt og at jeg da plutselig var 83,7 (100 gram opp fra forrige uke) :/ men jaja! Har i tillegg trent hver dag (mandag til fredag)! 3 fjellturer med jenta mi på 8 kg i bæresele, 2 økter med spinning, en økt med pilates og en mage - rygg trening, i tillegg til challengen her inne :eek: burde jo rast ned når jeg i tillegg har vært flink med maten (stort sett) hele uken, sett bort fra 1,5 hjemmelaget kjeks jeg spiste på søndag! :p
 
Hei.. Plass til meg her inne?
Har gått ned fra 89 til 80 på tre mnd,men har nettopp hatt et ivf forsøk så da kom der på 3-4 kilo. Så de må jeg ha vekk og så vil jeg videre nedover
 
Hei på dere!
Fredag og ny veiedag. Jeg er godt fornøyd denne uka :) 60.0 kg nå. Var nede på 59,7 i snikveiinga tidligere i uka. Det nærmer seg min grense. Kjenner jeg er fornøyd nå, så da kommer vektnedgangen til å stoppe opp. Men utrolig deilig å få av de 5 kg som har vært umulige å finne motivasjon til å bli kvitt alene.
Hvordan går det med dere?
 
Jeg har helt glemt det er fredag :O Men er på saken nå ;)
 
Skal ut med en bruker på jobb nå i nærheten av Max og kjenner jeg bruker all viljestyrke på å ikke kjøpe milkshake! Jeg har allerede sprukket på snopebonusen og da er det så vanskelig å holde seg...
 
Back
Topp