Siste ukene virket det som om det har "løsnet". Strålende fornøydTil og med fått eggløsning for første gang på 2 år :O
Wææææ så bra
Siste ukene virket det som om det har "løsnet". Strålende fornøydTil og med fått eggløsning for første gang på 2 år :O
Kjempebra!!!!Siste ukene virket det som om det har "løsnet". Strålende fornøydTil og med fått eggløsning for første gang på 2 år :O
Så flott!! Gratulerer. God innsatsSiste ukene virket det som om det har "løsnet". Strålende fornøydTil og med fått eggløsning for første gang på 2 år :O
Takk for det, men føler ikke alltid at det er like bra hver ukeDemilo; du har jo kjempebrae resultater hver uke, hva er suksessoppskriften din?
Takk for det, men føler ikke alltid at det er like bra hver ukemen jeg teller kalorier og holder meg under 1600 kcal, unner meg fortsatt litt godt en gang i blant også trimmer jeg mer en jeg gjorde før. Har jo også en del kg å ta av
[/QUOTE
Jeg synes ihvertfall du har gjort det bra. Blir du ikke lei av kaloritelling? Skriver du ned absolutt alt eller tar du en det på feelingen?
I'm baaaaackKanskje motivasjonen kommer tilbake også
![]()