★☆★Felles skravletråd★☆★

Man vet aldri hva som skjer. Her menser jeg nesten ihjel så er spent på veiingen i morgen.

Er oppgitt over mannen nå... Må gå an å gi et lite kompliment når kona har vært så flink. :smiley-angry016
er deres utvalgte flinke med komplimenter?
 
Det er han, men ikke på dette. All den tid det går mest på ting han ikke vet om, og ikke vekta og ikke utseende, er jo ikke det så rart.

Han skryter ikke av at jeg er flink til å ikke drikke to kopper kakao på jobb hver dag. For han vet ikke at jeg gjorde det...
 
Han er flink til å vise interesse ( ;) ), men hvis jeg skal få noe særlige kompliment må jeg fiske etter dem selv.. Haha.. Ser du at jeg er mindre rundt magen?? Syns du ikke jeg er flink som trener så mye om dagen? Haha.. Ganske tåpelig.. :p
 
Får ofte komplimenter fra han at jeg ser slank (slankere) ut ja;) Og han skryter mye av at jeg er flink til å gå turer. Han har alltid sagt han elsker meg uansett hva jeg veier, men det er tydelig at han liker mitt slankere meg også;)
 
Haha, to minutter etter jeg skrev innlegget sa han at jeg hadde blitt så tynn. Jeg har ventet i sikkert 3 uker på at han skal si noe. Jeg pleier vanligvis å fiske selv også, men denne gangen skulle jeg jaggu vente. Det er jo ikke lett å se det på noen man går sammen hele tiden, men kjenne det burde han jo alltids. Det er ikke lett å være mann heller, jeg innser jo det
 
Haha, to minutter etter jeg skrev innlegget sa han at jeg hadde blitt så tynn. Jeg har ventet i sikkert 3 uker på at han skal si noe. Jeg pleier vanligvis å fiske selv også, men denne gangen skulle jeg jaggu vente. Det er jo ikke lett å se det på noen man går sammen hele tiden, men kjenne det burde han jo alltids. Det er ikke lett å være mann heller, jeg innser jo det
Ha-ha-ha! Det er sant :) Vi vet jo ofte hvordan vi vil ha det.
Men flott at han kommenterte det da!
 
Blæ, opp ja. Definitivt.

Dumme valg gjort forrige uke. Skjerpings må til.
 
Føler nesten jeg ikke kan skryte siden vekta er så innmari høy, men første delmål er nådd! Under 120 nå. Var 127,3 når vi startet :)
 
Fredag og helg., fredag, fredag, fredag. Kakao til frokost, taco til middag. Sannelig bra det ikke er veiing på lørdag....
 
Fredag og helg., fredag, fredag, fredag. Kakao til frokost, taco til middag. Sannelig bra det ikke er veiing på lørdag....
Her ble det lavkarbopizza, men ryddet kjøkkenskapet tidligere i dag og fant en potetgullpose. Vet ikke om jeg klarer motstå :p
 
Jeg tok med meg frensh fries fra ti kroners marked på spar, og synes at jeg var flink som begrenset meg til en pakke....

Never mind at dagens opp-vekt mye skyldes vann i kroppen da jeg ikke hadde lyst på kveldsmat i går, og mannen sa "vil du heller ha frenschfries...?" som han hadde kjøpt på samme sted i går.... Når kveldsmaten er en halv pose slikt, og en boks fanta, så samles det en del ekstra vekt i kroppen neste dag...
 
Så bra! Du har jo gått ned masse de siste ukene! :eek: jeg og vil :p
Siste ukene virket det som om det har "løsnet". Strålende fornøyd :D Til og med fått eggløsning for første gang på 2 år :O
 
Back
Topp