★☆★Felles skravletråd★☆★

Hvordan går det, klare for ny uke?
 
Jeg er klar! Har dietten min klar for uka, og stor tro på at treningsprogrammet ikke vil gjøre så j***a vondt som i forrige uke.. ;) dere a? :)
 
Kom gjerne med innspill på utfordringen jeg laget, jeg tåler kritikk, den ble i praksis slengt sammen på fem minutter uten å være helt gjennomtenkt...

For uka er jeg motivert til å gjennomføre mest mulig, hoppe trampoline med ungene, holde mitt forsett om å nå målet mitt på vivofit daglig (bare rett under 5000 skritt, men for hver dag jeg når det blir det litt høyere)
 
Gidder ikke å kritisere.. Lag den utfordringa som passer deg og så tar jeg de poengene jeg får til.. :) er ikke mulig å lage utfordring som passer 100% for alle uansett ;)
Jeg har ikke sjans til de knebøyene på do, går på et treningsprogram med stort fokus på rumpe og lår.. Sist tirsdag klarte jeg ikke å gå.. Thihi.. :p
 
Jeg merker selv at det er hardt, kombinert med at ungene fikk frem trampoline i går.

Men jeg trener ikke noe fast, og synes dette er noe som er lett å sette innimellom, jeg slipper finne frem utstyr eller trenger plass, ingen trenger merke det engang.

Så jeg tenkte jeg skulle prøve. Jeg gjør det periodisk, ikke hver gang og ikke hver dag, men tenkte prøve det denne uka, så ser vi om jeg klarer det. Utfordre meg selv, kan du si.
 
Men konstruktiv kritikk tar jeg gjerne altså, om jeg ikke ryker på vekt (irriterende hopp opp i dag uten god grunn synes jeg) så må jeg jo trolig lage ny neste uke. Jeg trener jo ikke nevneverdig.
 
Droppe knebøy neste gang ser jeg, for den er det ingen som er med på.
 
Jeg begynte på knebøyene i går, men jeg er på do sikkert 1000 ganger i døgnet så motivasjonen forsvant fort er jeg redd. Liker veldig godt at du har gitt mulighet for flere utepoeng da :D
 
Flere utepoeng, det er jo utesesong!

Begrenset treningspoeng er jeg usikker på om er lurt, men der og da den kvelden virket det lurt fordi da kan liksom det andre telle litt også. Altså, rett og slett, det er jo slik at noen fører flere hundre poeng mer på trening enn det er mulig å samle på alt det andre. Trening er viktig, men da ble det liksom som at trening var nesten det eneste som betydde noe på hele utfordringa. Så da tenkte jeg prøve noe annet. Usikker på om det var lurt.

Cluet med knebøy tror jeg ligger i å legge lista så lavt at et er gjennomførbart ikke bare en gang, men hver gang. Altså ikke maxmax av det man klarer.

Eller, så kan man som meg oppdage at man utoverdagen egentlig klarer mer enn det som føltes som max søndags morgen før man var våken, og derved oppjustere kravet til seg selv....
Men, det er mulig det bare er en aktivitet som passer for meg?
 
Eneste minuset med utfordringa du laget er vel at flere kan havne på lik poengsum. Kjører på med knebøy jeg, men merker at jeg holder meg litt lenger før jeg går på do, haha! Gøy med noe nytt
 
Eneste minuset med utfordringa du laget er vel at flere kan havne på lik poengsum. Kjører på med knebøy jeg, men merker at jeg holder meg litt lenger før jeg går på do, haha! Gøy med noe nytt
Det tenkte jeg ikke på.

Hm... Justere til neste uke. Om jeg ikke ryker på vekt.

Ja jeg trener jo fortsatt ikke, så jeg kommer til å havne sist igjen.

Ikke engang den halvtimen i bassenget hver tirsdag lenger.

Pøkk lei av å hoste, btw.
 
Er nysgjerrig på treningsopplegget, lyst å gjengi kort?

Det kan jeg :) trener styrke med en liten cardiobit fire dager i uka med fokus på forskjellige deler; mage, rumpe, lår/overkropp/underkropp/rumpe, og en kondisjonsdag :)
 
Det kan jeg :) trener styrke med en liten cardiobit fire dager i uka med fokus på forskjellige deler; mage, rumpe, lår/overkropp/underkropp/rumpe, og en kondisjonsdag :)
Hvor lang tid bruker du på treningen da? Har de satt opp øvelser med ant rep og ant sett?
 
Jeg er visst med frivillig tvang påmeldt sykle til jobben.

Nevnte jeg at jeg har ikke sykkel? Og bor et godt stykke fra jobb. (men man kunne gjøre andre ting)
 
Hvor lang tid bruker du på treningen da? Har de satt opp øvelser med ant rep og ant sett?

Jeg bruker ca 1 time 20 minutter.. De har satt opp rundt seks øvelser pr dag med antall rep, og sånne raringer med negativer annenhver uke og droppsett/supersett.. Maten er tilpasset treningen :) oppvarming 8 minutter, kardio til slutt 20 min intervaller..
 
Siste dagen, jeg har faktisk klart min egen utfordring om å ta knebøy for hver gang jeg er på do, om jeg bare fullfører i dag, det begynner å bli litt mange.

Jeg har vel gjort ca ikke noe av der andre bortsett fra trampoline med ungene på søndag da... Så jeg forbereder meg på å lage ny, men slipper vel dersom vekta blir som det ser ut til...
 
Vel.. Her ryker nok jeg denne uka.. Har begynt på et treningsopplegg hvor jeg skal bruke kreatin, og da samler det seg vann for 2-3 kg.. :( men men.. På et eller annet tidspunkt kom jeg til å ryke uansett.. ;) fokuserer på å minske fettprosenten og øke muskelmassen, og da får vekt være vekt.. Lykke til til resten hvis jeg fyker.. :) :)
 
Jeg er sjokkert over at jeg er med enda, jeg har jo på ingen måte gått ned så mye som de fleste andre
 
Back
Topp