★☆★Felles skravletråd★☆★

Skriver det her og eg så alle får da med seg: Neste fredag altså den 20 juni skal eg reise vekk. Er det noen som har mulighet til å ta kriglederrollen for meg den dagen? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Skriver det her og eg så alle får da med seg: Neste fredag altså den 20 juni skal eg reise vekk. Er det noen som har mulighet til å ta kriglederrollen for meg den dagen? :)

Om ikke en av laglederene har lyst til å gjøre det, så kan jeg sikkert prøve meg på det. Hvis ikke jeg trenger pc for det da? Den er ikke helt god for tida :/

Om ikke en av laglederene har lyst til å gjøre det, så kan jeg sikkert prøve meg på det. Hvis ikke jeg trenger pc for det da? Den er ikke helt god for tida :/

En klarer det nok for hånd også. Er kanskje bare litt mer tungvindt :) men vi kan se om noen andre kan ta det så det blir litt lettere. Er i grunn utfordringen som er mest å rekne sammen. Pleier å rekne over alle sine fordi det stort sett er rekna feil en eller anna plass hver gang :p

En klarer det nok for hånd også. Er kanskje bare litt mer tungvindt :) men vi kan se om noen andre kan ta det så det blir litt lettere. Er i grunn utfordringen som er mest å rekne sammen. Pleier å rekne over alle sine fordi det stort sett er rekna feil en eller anna plass hver gang :p

Okei. Om ingen andre tar det så skal jeg nok få det til :) Må bare få en liten instruks fra deg da, så jeg ikke gjør noe feil :p

Okei. Om ingen andre tar det så skal jeg nok få det til :) Må bare få en liten instruks fra deg da, så jeg ikke gjør noe feil :p

Det skal du få da vettu ;)

Håper alle er klar for veiedag i morgen :) Er selv som alltid veldig spent på egen nedgang og resultatet for alle sammen:)

Hei Smørblomst1!

Dersom jeg skal være lagleder for Fiol, må jeg nesten få litt info! Jeg har også null peil på hvem som er igjen på laget.

Tror eg skreiv det til deg tidligere når du meldte deg :) men kan skrive det igjen ;)

Ikke fått noen pm i hvert fall, men iphone appen min kan kanskje være tullete!

Skreiv det bare inn der eg quota deg :) men kan sende det på pm til deg eg :)

Det har vært temmelig stille her inne i det siste, men jeg håper alle logger seg inn for å levere vekt i morgen :)

Det har vært temmelig stille her inne i det siste, men jeg håper alle logger seg inn for å levere vekt i morgen :)

Det håper eg og. Syns vi begynner å bli få igjen allerede :/

Det håper eg og. Syns vi begynner å bli få igjen allerede :/

Det synes jeg også. Vil gjerne at det skal fortsette en stund til før det er over. Er jo så godt i gang nå :)

:flowerSommer, sol og varme :flower da blir pc'n litt ensom her :flower
Skjønner den:) Jeg bruker bare appen, så da er det litt lettere å bare titte innom oftere for å se om det er noe liv :p

Det synes jeg også. Vil gjerne at det skal fortsette en stund til før det er over. Er jo så godt i gang nå :)

Ja, må ha noen uker til før sommerferien altså :D

Jeg har sniktittet på vekta og må innrømme at jeg står klar for å juble på vekta i morgen tidlig :D !

Back
Topp