★☆★Felles skravletråd★☆★

Hvordan blir det framover, egentlig? Det er første gangen jeg er med på slankekrigen, men regner med at det er den som har gått ned minst som ryker ut hver uke, bare at vi ikke er på lag lenger? Vi er ikke mange igjen nå, da må jeg jammen stå på litt, skjønner jeg! :)
 
Jepp. Den som går ned minst om fredagen, ryker ut. Hun kan melde seg inn i wild card og være den som kommer tilbake i semifinalen eller finalen. Det er den som har gått ned mest der som kommer tilbake.
 
Enig med deg a87. Skal bli kjekt med litt forandring også da. Imponert over hvor mye du har gått ned....
Takk for det:) Er veldig fornøyd selv også, men håper på mer nedgang :) Så da er det bare å stå på selv om ferien er i gang:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Blir spennende fremover nå! Jeg skal på hotell fra Torsdag til fredag, no jobbgreier, så håper jeg kan få levere vekta torsdag morgen, ellers må jeg ta med meg badevekta...

Jeg koste meg med biff, søtpotet, saus og grønnsaker i går, dugg pære is og litt ostepop:) Trodde vekta skulle vise mye opp i dag, men det var den ikke, 100 gram mindre, så en dag innimellom er greit med litt ekstra for meg, men jeg spiste ikke så mye før på dagen, matlysten er ikke helt topp for tiden.

Nå har jeg vært på tur med ene bikkja, nå roper husarbeid :( Gubben er å kjøper plank til rundt vinduene, gjøre ferdig det og male det og søppelskuret..

I kveld skal vi ut å spise indisk mat...mmmm..

Hva bedriver dere helgen med da?
 
Her er det filmkos og handlekaos helg. Gjort husarbeid i dag, jentungen er lagt og nå er tiden inne for hjemmelaget pizza!
 
Her er det rydding og vasking av hus:)
Ellers har vi vært en tur ute i dag, men det er jo veldig kaldt vær da:/
Skal snart slappe av på sofaen med en serie :)
Håper dere får en fin kveld, indisk mat er jo så godt :D



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan tenker dere å legge opp neste uke når det ikke er noen utfordring?
Jeg tenker å fortsette som vanlig:) Det vil si trening i morgen tidlig:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan tenker dere å legge opp neste uke når det ikke er noen utfordring?
Jeg tenker å fortsette som vanlig:) Det vil si trening i morgen tidlig:)


Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har skikkelig maratonuke på jobb til uka, møte i 3 hele dager med 1,5 time kjøring hver vei og kick off Torsdag og fredag, så vet jeg kommer til å være ganske sliten, men turer med bikkjene blir det jo uansett da :) Tar det som det kommer:)
 
Sitter på ferja på vei hjem etter en vellykka helg :) hatt det knall :) blei mest sansynlig ei stk knekt tå :p men den prisen betale eg lett for så kjekt vi hadde det i går :D meeeeen. Har sikkert gått opp 2 kg med all den maten vi har spist. Har jo ikkje gjort anna enn å eta :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hater egentlig føtter. Men må bare vise dåke ka eg klarte å få til på utdrikningslaget :p hihi. ImageUploadedByBV Forum1403455255.620544.jpg
Den e knall hoven og kan ikke bevege den :p

Ikke quote denne så eg kan slette det etter hvert :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff da, det så ikke bra ut:( Håper du snart blir bra igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Huff da, det så ikke bra ut:( Håper du snart blir bra igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, kjennes ikke helt bra ut heller. Men har gått opp 2 kg i helga da. Så et tegn på at vi har kost oss gløgg i hel :p blir ei hard uke dette. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nei, kjennes ikke helt bra ut heller. Men har gått opp 2 kg i helga da. Så et tegn på at vi har kost oss gløgg i hel :p blir ei hard uke dette. :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Godt å høre at du har hatt en fin helg:)Håper du får trent og spist litt sunnere til uka:) Synes fortsatt jeg står litt i ro nå, men jeg håper på litt nedgang til fredag da:) Ikke lyst til å ryke enda:/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Godt å høre at du har hatt en fin helg:)Håper du får trent og spist litt sunnere til uka:) Synes fortsatt jeg står litt i ro nå, men jeg håper på litt nedgang til fredag da:) Ikke lyst til å ryke enda:/


Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, i ukedagene går det fint å spise bra :) får nok ikke trent så veldig mye med en knekt tå og et kne med betennelse. Men kosten skal vi holde stram :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, i ukedagene går det fint å spise bra :) får nok ikke trent så veldig mye med en knekt tå og et kne med betennelse. Men kosten skal vi holde stram :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det høres bra ut:) Høres ut som du må finne øvelser der du trener armene fremover ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det denne uka?
Her ble det rett på trening etter frokost i dag:) Spist en svele i dag,men dropper noe godt på fredag i stedet.
Spent på vekta til fredag:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært en dårlig uke her. Får bare en dag på treningstudio denna uka :( Håper neste uke blir bedre. Orker ikke å være flink hjemme denne uka tydeligvis annet enn halveis i matveiene.
 
Jess!!! Jeg har snikveid i dag, og ser at jeg har nådd mitt første delmål: Ned 5 kg! :D skal ned 13 til, men nå kjenner jeg at jeg virkelig er i gang. :) Nå skal jeg stå på før ferien, da blir det fokus på å holde vekten (helst gå ned, men i alle fall ikke gå opp) mens jeg tilbringer en måned i hamburgerland (USA). :)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jess!!! Jeg har snikveid i dag, og ser at jeg har nådd mitt første delmål: Ned 5 kg! :D skal ned 13 til, men nå kjenner jeg at jeg virkelig er i gang. :) Nå skal jeg stå på før ferien, da blir det fokus på å holde vekten (helst gå ned, men i alle fall ikke gå opp) mens jeg tilbringer en måned i hamburgerland (USA). :)


Sent from my iPad using BV Forum
Så bra:) Det er viktig å ha delmål også;) Det er bare å stå på videre så skal det nok gå bra i ferien også. Viktig å tenke på hva man spiser i alle fall og holde seg litt i aktivitet:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vært en dårlig uke her. Får bare en dag på treningstudio denna uka :( Håper neste uke blir bedre. Orker ikke å være flink hjemme denne uka tydeligvis annet enn halveis i matveiene.
Ikke like lett å stå på hver uke heller :/
Håper du får en bedre uke neste uke:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp