★☆★Felles skravletråd★☆★

Ooi.. Likte det jeg så på vekta idag!:) For en gangs skyld ikke opp!:p Hehe litt pinlig men jaja..

Nå sitter jeg å skriver en liste av "lovlig mat" så går vi satse på sambo også retter seg etter den, han er endelig ombord!!:)

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Jess!!! Jeg har snikveid i dag, og ser at jeg har nådd mitt første delmål: Ned 5 kg! :D skal ned 13 til, men nå kjenner jeg at jeg virkelig er i gang. :) Nå skal jeg stå på før ferien, da blir det fokus på å holde vekten (helst gå ned, men i alle fall ikke gå opp) mens jeg tilbringer en måned i hamburgerland (USA). :)


Sent from my iPad using BV Forum
Guri så hærlig det må være :)

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Vært en dårlig uke her. Får bare en dag på treningstudio denna uka :( Håper neste uke blir bedre. Orker ikke å være flink hjemme denne uka tydeligvis annet enn halveis i matveiene.
Uffda.. Men du greier det nok :) Tenke på målet osv ;) Her er det sommer på studio så ale gruppetimene jeg liker er jo borte :( Kjenner jeg presser meg best på de! Så vi får se..

<3 4 skjønne små på fem år <3
 
Spent på vekt i morgen:) Dagens trening er flyttet til i morgen. Liker alltid å trene dagen før, men passer ikke i dag. Lykke til i morgen alle sammen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ja, i ukedagene går det fint å spise bra :) får nok ikke trent så veldig mye med en knekt tå og et kne med betennelse. Men kosten skal vi holde stram :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hvordan går det med deg? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvordan går det med deg? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Hvis eg ikkje ryker i måren blir eg veeeeldig overraska altså. :/ går jo på antibiotika kur enda. Og de e så sterk for magen at eg må spise godt når eg tar de. Det hjelper ikke akkuratt på når eg ligg dårlig ann i utgangspunktet. Er ikke vant til å spise hverken frokost eller kvelds eg. Men eg e no uansett med på wildcardet om eg ryker i måren :)

Koss går det der da?

Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvis eg ikkje ryker i måren blir eg veeeeldig overraska altså. :/ går jo på antibiotika kur enda. Og de e så sterk for magen at eg må spise godt når eg tar de. Det hjelper ikke akkuratt på når eg ligg dårlig ann i utgangspunktet. Er ikke vant til å spise hverken frokost eller kvelds eg. Men eg e no uansett med på wildcardet om eg ryker i måren :)

Koss går det der da?

Sent from my iPhone using BV Forum
Har gått bra med trening denne uka:)
Ikke helt topp kosthold denne uka, fordi det har vært flere feiringer. Håper på 0,5 kg ned, men det gjenstår å se i morgen. Ble litt sen mat i dag også:/
Håper det går bra med deg i morgen og at du er med videre :)




Sent from my iPhone using BV Forum
 
Har gått bra med trening denne uka:)
Ikke helt topp kosthold denne uka, fordi det har vært flere feiringer. Håper på 0,5 kg ned, men det gjenstår å se i morgen. Ble litt sen mat i dag også:/
Håper det går bra med deg i morgen og at du er med videre :)




Sent from my iPhone using BV Forum

Tror nok det e minimale sjangser for det. Men e jo lov å håpe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Tror nok det e minimale sjangser for det. Men e jo lov å håpe :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Må alltid ha tro på at det skal gå :) Kan jo være at vekta er bedre enn forventet i morgen:)
Men skjønner at det kan bli vanskelig, ble plutselig mye på deg med både sykdom og skade :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Må alltid ha tro på at det skal gå :) Kan jo være at vekta er bedre enn forventet i morgen:)
Men skjønner at det kan bli vanskelig, ble plutselig mye på deg med både sykdom og skade :/


Sent from my iPhone using BV Forum

Skaden har vært her siden forje krig. Så den e ikkje av nyaste sort :D hihi. Men den e no der. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men hvordan gikk det med tåa? Bedre? :)
Blir spennende i morra...siste veiing før ferien :)


Fra appen

Han e veldig håven enda og eg kan ikkje gå skikkelig på den. Marcus trakka på den i dag og det va så vondt at eg holdt på å svime av. Såg stjerner :p så noe e muligens ikkje heilt som det skulle vært inni der men men :p pyttsann. :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Han e veldig håven enda og eg kan ikkje gå skikkelig på den. Marcus trakka på den i dag og det va så vondt at eg holdt på å svime av. Såg stjerner :p så noe e muligens ikkje heilt som det skulle vært inni der men men :p pyttsann. :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje du bør ta en tur til legen? ;) :)


Fra appen
 
Neida. De gjør ingen ting med den alikevel :) pleier bare tape litt. Det prøvde eg her en dag. Men det va då fantastisk ekkelt :p at den gikk rett av igjen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi oki da så :D
Hvordan gikk det på vekta i dag?
Jeg er superfornøyd mtp alle utskeielsene forrige helg! :)
I morra har vi bryllupsdag og skal i bryllup :) , så blir nok utskeielser igjen :p
Ferien starter også til uka, så det blir nok værre fremover :)



Fra appen
 
Hihi oki da så :D
Hvordan gikk det på vekta i dag?
Jeg er superfornøyd mtp alle utskeielsene forrige helg! :)
I morra har vi bryllupsdag og skal i bryllup :) , så blir nok utskeielser igjen :p
Ferien starter også til uka, så det blir nok værre fremover :)



Fra appen

Vekta stod på samme som sist fredag :( skal i utdrikningslag igjen i måren. Så da blir det jo drikking fra mårning te kveld. Blir sikkert ingen bra uke neste uke heller. Merker at det ikke hjelper på å begynne i jobb heller. Alt slags kjeks og snop som står rundt å frister hele dagen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vekta stod på samme som sist fredag :( skal i utdrikningslag igjen i måren. Så da blir det jo drikking fra mårning te kveld. Blir sikkert ingen bra uke neste uke heller. Merker at det ikke hjelper på å begynne i jobb heller. Alt slags kjeks og snop som står rundt å frister hele dagen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Sånn er det "dessverre" med sommeren :D det er jo sååå gøy med utdrikningslag! Kos deg masse i morra :)

Jeg følte det samme når jeg begynte på jobb... prøvde å heller ta en ekstra kaffe når snopet frista... Det værste var kanskje all brødmaten i lunsjen... men jeg fikk innført knekkebrød på handlelista :D thihi


Fra appen
 
Skaden har vært her siden forje krig. Så den e ikkje av nyaste sort :D hihi. Men den e no der. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg reiser bort neste onsdag, og tror neppe jeg har tilgang til vekt på fredag.
Er det mulig å registrere vekt på onsdag? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg reiser bort neste onsdag, og tror neppe jeg har tilgang til vekt på fredag.
Er det mulig å registrere vekt på onsdag? :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Ikkje onsdag som kommer no men neste? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ikkje onsdag som kommer no men neste? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg reiser bort første onsdag og blir borte til over helga. Så var onsdag om 5 dager jeg tenkte på:) Altså neste vektregistrering. Håper det går bra:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp