★☆★Felles skravletråd★☆★

Kjenner det river godt i magen i dag altså. Snakka med ei venninne av meg i dag som var på intervju på fredag. Ho hadde 8 stk intervjuere inne på rommet og blei grilla. Det hjalp ikke akkuratt på nærvene mine :p :eek:

Sent from my iPhone using BV Forum

Kjenner det river godt i magen i dag altså. Snakka med ei venninne av meg i dag som var på intervju på fredag. Ho hadde 8 stk intervjuere inne på rommet og blei grilla. Det hjalp ikke akkuratt på nærvene mine :p :eek:

Var hun til intervju på samme jobben?? Det går nok så bra skal du de :) Masse lykke til i morra!! (Eller var det tirsdag?)

Fra appen

Var hun til intervju på samme jobben?? Det går nok så bra skal du de :) Masse lykke til i morra!! (Eller var det tirsdag?)

Fra appen

Neida ikke samme jobb. Ho søker jobb på legekontor. Så det var 8 leger som intervjua ho. Hihi. Der eg skal på intervju er et bemanningsbyrå. Så rekner med de vet ka de ser etter og ikke treng være så mangen :p en eller to holder i massevis for min del :D

Tusen takk. :)

Da lurer jeg på! hvorfor nicket? :)

Åhh. Du tenker på alle sine :D mitt nick blei laga av en kollega på jobben som måtte ha brukernavn til meg i en database på jobben :p og det va det eg fikk :p og rett etter eg fikk det meldte eg meg inn her og var det beste eg kom på i farta :p

I
Åhh. Du tenker på alle sine :D mitt nick blei laga av en kollega på jobben som måtte ha brukernavn til meg i en database på jobben :p og det va det eg fikk :p og rett etter eg fikk det meldte eg meg inn her og var det beste eg kom på i farta :p

Hehe spm til alle ja!:) Mitt er det det sier, det året jeg ble mamma til evig tid :)

<3 4 skjønne små på fem år <3

Nicket mitt ja... Har tenkt lenge på å bytte, men redd det bare blir rot :D
Lagde nicket når jeg vat gravid med nr. 2, og dermed nicket mamma med spire (i magen) :D

Fra appen

• Liker
Reactions: BMC
Ja, er dere spente på resultatet denne uka ? Jeg er like spent hver fredag :)
Veldig spent jeg også:)
Håper alle husker å levere inn vekt denne uka:)

Nå har ikke jeg vært inne på en stund..... hvem sitt lag er jeg med på ?? Hvem skal vekta sendes til ? :)

Tidligere tulipan

Nå har ikke jeg vært inne på en stund..... hvem sitt lag er jeg med på ?? Hvem skal vekta sendes til ? :)

Tidligere tulipan

Du e med oss på lag lilje. Bare kopier inn vekthistorien din i veietråden vår og registrer den der ;) det e alt du treng å gjøre. Utfordringen registreres bare som vanlig ;)

Er det noe fart i dere andre i dag eller?

Lite. Vært på jobb og så grillet hjemme. Skal slakke på sofaen i kveld med litt snacks, mannen og en god film.

Da hørtes avslappende og godt ut :) her skal eg gjøre minst mulig i kveld :)

Back
Topp