Lykke til på intervju
Februar-14 mamma <3
Takk
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke til på intervju
Februar-14 mamma <3
Da lurer jeg på! hvorfor nicket?![]()
Var hun til intervju på samme jobben?? Det går nok så bra skal du deKjenner det river godt i magen i dag altså. Snakka med ei venninne av meg i dag som var på intervju på fredag. Ho hadde 8 stk intervjuere inne på rommet og blei grilla. Det hjalp ikke akkuratt på nærvene mine![]()
![]()
Er noe så lite originalt som initialene mineDa lurer jeg på! hvorfor nicket?![]()
Var hun til intervju på samme jobben?? Det går nok så bra skal du deMasse lykke til i morra!! (Eller var det tirsdag?)
Fra appen
Da lurer jeg på! hvorfor nicket?![]()
Hehe spm til alle ja!Åhh. Du tenker på alle sinemitt nick blei laga av en kollega på jobben som måtte ha brukernavn til meg i en database på jobben
og det va det eg fikk
og rett etter eg fikk det meldte eg meg inn her og var det beste eg kom på i farta
![]()
Veldig spent jeg ogsåJa, er dere spente på resultatet denne uka ? Jeg er like spent hver fredag![]()
Veldig spent jeg også
Håper alle husker å levere inn vekt denne uka
Nå har ikke jeg vært inne på en stund..... hvem sitt lag er jeg med på ?? Hvem skal vekta sendes til ?
Tidligere tulipan
Lite. Vært på jobb og så grillet hjemme. Skal slakke på sofaen i kveld med litt snacks, mannen og en god film.Er det noe fart i dere andre i dag eller?
Lite. Vært på jobb og så grillet hjemme. Skal slakke på sofaen i kveld med litt snacks, mannen og en god film.