★☆★Felles skravletråd★☆★

Jeg drar til London torsdagsmorgen i neste uke. Kan jeg veie torsdagen istede for fredagen da?
Har ikke tilgang på vekt fredagsmorningen.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drar til London torsdagsmorgen i neste uke. Kan jeg veie torsdagen istede for fredagen da?
Har ikke tilgang på vekt fredagsmorningen.

Ja, det må nok sikkert gå bra :)

Er i samme knipa, drar på campingtur onsdag, kan jeg levere inn vekten på onsdag? Eller er det bedre at jeg hopper over en veiing?

Er i samme knipa, drar på campingtur onsdag, kan jeg levere inn vekten på onsdag? Eller er det bedre at jeg hopper over en veiing?

Eg svarte deg innpå skravletråden til fiol. Hopper man over veiing er man jo ute. Så du må nesten bare veie onsdag da.

I dag har berre vært ein fantastisk dag. Måå berre fortella om den. :D starta med at de ringte fra den jobben eg søkte på på lørdagen om eg kunne komma på intervju på mandag. Så det blir jo om en uke. No når eg var hos mamma og de å spiste middag fikk eg mail om å sjekke kjøpeutbyttet mitt hos gjensidige. Tenkte at det var sikkert ikke mangen kronene siden eg nett har oppretta forsikkringene mine der. Joda. 1715 kr. Blir utbetalt innen en uke. Juhuuuu. Kommer hjem, henter posten og der låg det brev fra nav. Kontantstøtten er innvilga. Første utbetaling neste mnd :D wohoo. Trengte da sååå ekstremt no når da har vært så masse utlegg i det siste :D så da va min dag :) no skal eg snart ha kunde å ligge litt vippe ext. Og sveve på ei rosa sky resten i dag :D

• Liker
Reactions: BMC
I dag har berre vært ein fantastisk dag. Måå berre fortella om den. :D starta med at de ringte fra den jobben eg søkte på på lørdagen om eg kunne komma på intervju på mandag. Så det blir jo om en uke. No når eg var hos mamma og de å spiste middag fikk eg mail om å sjekke kjøpeutbyttet mitt hos gjensidige. Tenkte at det var sikkert ikke mangen kronene siden eg nett har oppretta forsikkringene mine der. Joda. 1715 kr. Blir utbetalt innen en uke. Juhuuuu. Kommer hjem, henter posten og der låg det brev fra nav. Kontantstøtten er innvilga. Første utbetaling neste mnd :D wohoo. Trengte da sååå ekstremt no når da har vært så masse utlegg i det siste :D så da va min dag :) no skal eg snart ha kunde å ligge litt vippe ext. Og sveve på ei rosa sky resten i dag :D

Så utrolig vakker dag du har hatt! :)

Hvordan går det med alle sammen denne uka? Er alle fortsatt motiverte? :)
Her går det bare bra, håper på litt bedre nedgang denne uka enn forrige uke:) Angrer i alle fall ikke et sekund på at jeg ble med, synes det er supermotiverende:D

I dag har eg handla for over 4000 kr på samme buttikken bare til ungene :) de har fått sååå masse fint ❤️ ImageUploadedByBV Forum1401313061.432900.jpgImageUploadedByBV Forum1401313076.583528.jpg
Og de shortseneher:
ImageUploadedByBV Forum1401313107.349827.jpg
Guttenattdrakter:
ImageUploadedByBV Forum1401313144.283271.jpg
ImageUploadedByBV Forum1401313181.684027.jpg
Pluss mye mye mye mere :D super fornøyd :D

Er det feriepengene som har kommet? ;) veldig fine klær! Er det noen spesiell butikk?

Nei, dårlig med feriepenger enda :p men klær må man ha penger eller ikke :D butikken heter min stjerne. Men det e name it klær de selger. Og de har bare så utrulig masse fint :)

Da e dårlig med skravling innpå krigen for tiden. :)

Da e dårlig med skravling innpå krigen for tiden. :)

Det synes jeg også. Alle er vel ute i finværet:)

Det synes jeg også. Alle er vel ute i finværet:)

Vi har hatt skodde her i heile dag. Bor med havet. Så det har ikkje vært så fint frem til no nylig, da kom sola snikende igjennom :)

Vi har hatt skodde her i heile dag. Bor med havet. Så det har ikkje vært så fint frem til no nylig, da kom sola snikende igjennom :)

Er ikke sikkert hele landet har finvær heller:p
Kanskje alle holder på med siste innsats i utfordringen også? :)

Er ikke sikkert hele landet har finvær heller:p
Kanskje alle holder på med siste innsats i utfordringen også? :)

Ja, vi får håpe det :) eg e ferdig med sprett rumpa. Godt i gang med vanndrikkingen snart oppi 2 liter. Og så har eg ein frukt igjen og da skal bli frosne jordbær til kvelds :D glede meg.

Merke eg har vært snopesjuk i dag. Hatt fredagsfølelse i heila dag :) men det gjelder sikkert andre enn meg :)

Ja, vi får håpe det :) eg e ferdig med sprett rumpa. Godt i gang med vanndrikkingen snart oppi 2 liter. Og så har eg ein frukt igjen og da skal bli frosne jordbær til kvelds :D glede meg.

Merke eg har vært snopesjuk i dag. Hatt fredagsfølelse i heila dag :) men det gjelder sikkert andre enn meg :)

Er snart i boks med vannet her også og vært ute på trilletur:) Skal ta sprettrumpe til kvelds.Har faktisk ikke spist noe godteri siden vi startet opp denne krigen, men det har vært pga mye som har skjedd i mai. Så da har det jo blitt kake flere lørdager :p

Back
Topp