★☆★Felles skravletråd★☆★

Prøver igjen jeg:p
Noen som vet hvordan yoghurt heaven er når det gjelder kalorier? Er den litt sunnere? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

E da sånn som man kjøper i kiosker? :p vi har ikke sånt her på landet :p hihi

Prøver igjen jeg:p
Noen som vet hvordan yoghurt heaven er når det gjelder kalorier? Er den litt sunnere? :)

Det er den nye youghurtisen ? Kjøpte med bringebær som jeg skal ha i morgen, det er 100-120 kalorier pr 100 gram, litt forskjellig etter hvilken type det er :)

E da sånn som man kjøper i kiosker? :p vi har ikke sånt her på landet :p hihi

Er kommet en kiosk som selger her ja:)

Det er den nye youghurtisen ? Kjøpte med bringebær som jeg skal ha i morgen, det er 100-120 kalorier pr 100 gram, litt forskjellig etter hvilken type det er :)
Har kommet en kiosk som selger noe her, så vet ikke helt om det er samme. Kanskje holde meg unna i morgen da :/

Er kommet en kiosk som selger her ja:)

Prøvde å google det :) men fant ike så mye. :) men youghurt is pleier å være sunnere enn vanlig is. :)

Prøvde å google det :) men fant ike så mye. :) men youghurt is pleier å være sunnere enn vanlig is. :)

Det pleier jo det:) Men hadde vært greit å vite akkurat kalorier da;) Mulig jeg må holde meg til kake i morgen da :p

Vurderer å skaffe meg pulsklokke. Noen som kan anbefale en? :)

Vurderer å skaffe meg pulsklokke. Noen som kan anbefale en? :)

Har polar FT60 og er kjempe fornøyd. Men helt ærlig, til mitt bruk kunne jeg gått for en billigere, FT40 f.eks. Bruker den kun på treningssenteret. Men er som sagt veldig fornøyd med Polar.

Har polar FT60 og er kjempe fornøyd. Men helt ærlig, til mitt bruk kunne jeg gått for en billigere, FT40 f.eks. Bruker den kun på treningssenteret. Men er som sagt veldig fornøyd med Polar.
Okei, da skal jeg sjekke ut polar. Takk for tips:)

Okei, da skal jeg sjekke ut polar. Takk for tips:)

Eg og har polar. Veldig fornøyd med den eg og :) men huske ikkje ka mer den heter :)

Noen som følger med på home and away? :p eg e hekta. :D så no når de var ferdige på tv'en måtte eg jo fortsette på nettet. Va jo så spennende :D

Noen som følger med på home and away? :p eg e hekta. :D så no når de var ferdige på tv'en måtte eg jo fortsette på nettet. Va jo så spennende :D

Har sett litt på og av :p
Er det helt ferdig på tven nå?

Bare pause tror eg. :)

Okei. I det siste har jeg sett så lite tv, at jeg får ikke med meg noe:p Har til og med gått glipp av greys :eek:

Okei. I det siste har jeg sett så lite tv, at jeg får ikke med meg noe:p Har til og med gått glipp av greys :eek:

Ajajaj. Ligg langt forrand der også eg :p hehe

Ajajaj. Ligg langt forrand der også eg :p hehe

Ikke bra å være etter nei:( Må prøve å få til en episode i dag da:)

Back
Topp