Prøver igjen jeg
Noen som vet hvordan yoghurt heaven er når det gjelder kalorier? Er den litt sunnere?
Sent from my iPhone using BV Forum
E da sånn som man kjøper i kiosker?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøver igjen jeg
Noen som vet hvordan yoghurt heaven er når det gjelder kalorier? Er den litt sunnere?
Når går det på tv?
<3 4 skjønne små på fem år <3
Det er den nye youghurtisen ? Kjøpte med bringebær som jeg skal ha i morgen, det er 100-120 kalorier pr 100 gram, litt forskjellig etter hvilken type det erPrøver igjen jeg
Er kommet en kiosk som selger her jaE da sånn som man kjøper i kiosker?vi har ikke sånt her på landet
hihi
Har kommet en kiosk som selger noe her, så vet ikke helt om det er samme. Kanskje holde meg unna i morgen da :/Det er den nye youghurtisen ? Kjøpte med bringebær som jeg skal ha i morgen, det er 100-120 kalorier pr 100 gram, litt forskjellig etter hvilken type det er![]()
Er kommet en kiosk som selger her ja
Det pleier jo detPrøvde å google detmen fant ike så mye.
men youghurt is pleier å være sunnere enn vanlig is.
![]()
Tirsdager 20:30 på kanal femNår går det på tv?
<3 4 skjønne små på fem år <3
Tusen takkTirsdager 20:30 på kanal fem
Har polar FT60 og er kjempe fornøyd. Men helt ærlig, til mitt bruk kunne jeg gått for en billigere, FT40 f.eks. Bruker den kun på treningssenteret. Men er som sagt veldig fornøyd med Polar.Vurderer å skaffe meg pulsklokke. Noen som kan anbefale en?
Lurer på det samme...Vurderer å skaffe meg pulsklokke. Noen som kan anbefale en?
Okei, da skal jeg sjekke ut polar. Takk for tipsHar polar FT60 og er kjempe fornøyd. Men helt ærlig, til mitt bruk kunne jeg gått for en billigere, FT40 f.eks. Bruker den kun på treningssenteret. Men er som sagt veldig fornøyd med Polar.
Okei, da skal jeg sjekke ut polar. Takk for tips
Har sett litt på og avNoen som følger med på home and away?eg e hekta.
så no når de var ferdige på tv'en måtte eg jo fortsette på nettet. Va jo så spennende
![]()
Har sett litt på og av
Er det helt ferdig på tven nå?
Okei. I det siste har jeg sett så lite tv, at jeg får ikke med meg noeBare pause tror eg.![]()
Okei. I det siste har jeg sett så lite tv, at jeg får ikke med meg noeHar til og med gått glipp av greys
Ikke bra å være etter neiAjajaj. Ligg langt forrand der også eghehe