Hahahahahahehe ja kanskje det blir hopp i havethaha
![]()
Februar-14 mamma <3
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hahahahahahehe ja kanskje det blir hopp i havethaha
![]()
hihihi neida det er nok ikke noe å bekymre seg forHahahahahada blir det ikke mye poeng på meg i så fall
lite interessert i brystbetennelse kjenner jeg!
Februar-14 mamma <3
Bare et lite spm ... det står 30 poeng for 30 min jogging eller gåing .... Gjelder da ikke noe annen trening ?????? Det blir kanskje litt dumt ? Burde hvert 30 poeng pr 30 min trening ?![]()
Kan man ha knea nedi på pushupsene? Ellers hakke jeg sjangs![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Ja, eller legge opp utfordringen slik det gagner laget og de vinnerDet blir jo litt rart da...? Greia er jo at det skal motivere til å trene siden det er slankekrig... Men menJeg jogger inne, så kjedelig at det ikke teller liksom
![]()
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Jeg går tur hver dag med bikkjene, men ser ikke på det som trening.... Men dæ er grett
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
haha ja har prøvd å trene med bikkja på slep men når man hele tiden må stoppe så får man ikke så mye ut av detJa enig i den.. blir for mange snuse/tissebæsjepauser til å bli noe særlig![]()
Men jeg tok alleEg tenkte da samma. Så eg tok heller planke og situpshihi
Jeg tror de fleste av oss må ha knærne nedi mattaMen jeg tok alleså derfor jeg lurer på om jeg får poeng ettersom jeg måtte ha knea nedi
Men får kanskje ikke ekstra poeng for å gjøre alle fire?Men jeg tok alleså derfor jeg lurer på om jeg får poeng ettersom jeg måtte ha knea nedi
Men jeg tok alleså derfor jeg lurer på om jeg får poeng ettersom jeg måtte ha knea nedi
Men får kanskje ikke ekstra poeng for å gjøre alle fire?