★☆★Felles skravletråd★☆★

Dårlig uttelling på første dag av utfordringa siden det var konfirmasjon i dag. Hadde bestemt meg for å droppe kakene, men det var før jeg så kakebordet. Alle favorittene samlet på et sted! Klarte heldigvis to liter vann!


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Ingen snop i dag :D jeeey. Alltid så hardt de første dagene uten snop. Kroppen får abstinenser. :) men no skal vekta nedover!!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ingen snop i dag :D jeeey. Alltid så hardt de første dagene uten snop. Kroppen får abstinenser. :) men no skal vekta nedover!!


Sent from my iPhone using BV Forum
Bra du har holdt deg unna i dag :)
Jeg trodde faktisk det skulle bli verre, men har nå vært uten i 3 dager og det går veldig bra. Motivasjonen er på topp og det har nok mye å si også;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Da ser ut som eg snart blir utfordra te bading og :( trudde eg sku klara å snika meg unna. Men søstro mi sa eg sku no bada hvis ho måtte. Og jaggu meg fekk ho ikkje nett ikkje mindre enn 3!! Utfordringer :eek:


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og då har eg bada i sjøen. Måtte ha meg ein joggetur frem og tilbake til der vi måtte bada. Så da blei det jo litt ekstra poeng på utfordringen og. :p ein kald fornøyelse :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Og då har eg bada i sjøen. Måtte ha meg ein joggetur frem og tilbake til der vi måtte bada. Så da blei det jo litt ekstra poeng på utfordringen og. :p ein kald fornøyelse :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Haha, hærlig.. folk tar jo helt av med den badinga ;) Har ikke blitt utfordra ennå her men det blir vel :p
 
Haha, hærlig.. folk tar jo helt av med den badinga ;) Har ikke blitt utfordra ennå her men det blir vel :p

Eg trudde og eg sku sleppa unna. Men den gang ei. Og faktisk så va da ikkje så værst :) trudde da sku væra verre :) så klare eg jo ikkje seia nei til ein utfordring hell vettu.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg hadde vell ikke badet om jeg hadde blitt utfordret tror jeg.
 
Jeg hadde vell ikke badet om jeg hadde blitt utfordret tror jeg.
Ikke jeg heller :p Det må være minst 20 grader i vannet før jeg hopper uti :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Her var det 7 i luften og sikkert ikke mer enn 4-5 i sjøen :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg har ingen anelse hva vekten vil vise denne uken, men regner med jeg har gått ned noen gram. Så litt spent er jeg jo, men jeg gruer meg ikke :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp