★☆★Felles skravletråd★☆★

Ååå...;-)
Men blir det sånn hver uke? At fredag og lørdag blir "fri" ?? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Det blir nok det siden resultatet må være inne til kl 19.00 pga at det skal gjelde på vekt resultatet.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Håper ikke det blir slik framover egentlig. Holder vel med en dag "fri" :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Det blir nok sånn hver uke desverre. Men det med å ha fri ødelegger jo bare for vekt resultatet, så det e jo en motivasjon det også. Den med lavest nedgang på laget som gjør det dårligst ryker jo ut av krigen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare greit å vite liksom ;-) :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Det blir nok sånn hver uke desverre. Men det med å ha fri ødelegger jo bare for vekt resultatet, så det e jo en motivasjon det også. Den med lavest nedgang på laget som gjør det dårligst ryker jo ut av krigen. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Det er sant:) Vet ikke om det blir så mye fri i helgene framover uansett da det er både konfirmasjon, 17.mai og bursdager denne måneden. Må vel velge enten eller når man ønsker seg ned i vekt;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det er sant:) Vet ikke om det blir så mye fri i helgene framover uansett da det er både konfirmasjon, 17.mai og bursdager denne måneden. Må vel velge enten eller når man ønsker seg ned i vekt;)


Sent from my iPhone using BV Forum

Nei, april/mai e håpløse måneder :/


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nååååå begynner utfordringen!!!!!

★☆★duppedingsen★☆★
 
Fornøyd med at jeg holdt meg unna sjokolade i går selv om utfordringa ikke var i gang enda;) Nå er jeg snart klar for trening:)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Då e da berre å hoppa i treningsklena. Vi MÅ jo berre vinna :D


Sent from my iPhone using BV Forum
Her blir det etter planen "bare" rask trilletur i dag. Tells det som trening?


★☆★duppedingsen★☆★
 
Har blitt svart på det tidligere mener jeg, og ja, det teller som trening det! :) Så lenge det er rask tur og du får opp pulsen så! :)

Heilt rett :D


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Da var utfordringens første treningsøkt overstått. 55 min trilletur i godt tempo. Da er det bare å vente på at mannen kommer hjem fra jobb så jeg kan stikke på treningssenteret en tur :)
 

Vedlegg

  • 1399203392771.jpg
    1399203392771.jpg
    114,4 KB · Visninger: 16
  • Liker
Reactions: BMC
Skal totalsummen for utfordringen leveres inn til lagleder også? :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Regner med denne telle som gorteri? :/ Hadde den på speltlompene i dag tidlig.. :-O
11940.jpg
 
Regner med denne telle som gorteri? :/ Hadde den på speltlompene i dag tidlig.. :-O
11940.jpg

Ja, desverre. Alt som har med sjokolade i og søtt går desverre som det.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Men nutrilettbarer og slikt med sånn anna type sjokoladetrekk som er diettrelatert er lov.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jepp, regna med det.. :p Tenkte ikke. Uff.. Da blir det 0 på første dagen :p litt pinlig!

Det blir det her og :( spist kaker i konfirmasjonen. Meeeen eg begrensa meg veldig :) spiste kanskje halvparten av ka eg pleier. Så blei bare syl tynne stk når eg smakte på 3 av kakene :eek: e spent på å sjå på vekta i måro altså.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp