★☆★Felles skravletråd★☆★

Jeg anbefaler alle å ta GODE før bilder!! Helst bare i undertøyet.
Jeg tok før bilder når jeg startet, men det var med bukse og en overdel som jeg bare dro opp...følte meg alt for fæl til å ha sånne bilder i undertøy liggende....det angrer jeg på nå!!

Det er kjempe motiverende å se fremgangen på bilder :)


Fra appen
 
Jeg anbefaler alle å ta GODE før bilder!! Helst bare i undertøyet.
Jeg tok før bilder når jeg startet, men det var med bukse og en overdel som jeg bare dro opp...følte meg alt for fæl til å ha sånne bilder i undertøy liggende....det angrer jeg på nå!!

Det er kjempe motiverende å se fremgangen på bilder :)


Fra appen

Ahh, det skal jeg gjøre i kveld, takk for påminnelse :)
 
6 deltakere forlater oss allerede i dag :(
 
Hjeeelp! Vekten min er helt feil:O Jeg har veid meg på vekten til mamma frem til nå. Har nå kjøpt meg en ny vekt, og den viser TO kg mer! What to do? Er jeg ute da, eller går det greit med tanke på at det er startvekt? Dette var skikkelig nedtur:p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hjeeelp! Vekten min er helt feil:O Jeg har veid meg på vekten til mamma frem til nå. Har nå kjøpt meg en ny vekt, og den viser TO kg mer! What to do? Er jeg ute da, eller går det greit med tanke på at det er startvekt? Dette var skikkelig nedtur:p


Sent from my iPhone using BV Forum
Ta det opp med laglederen så kanskje det ordner seg. Det er bare startvekta så burde gå greit
 
Hjeeelp! Vekten min er helt feil:O Jeg har veid meg på vekten til mamma frem til nå. Har nå kjøpt meg en ny vekt, og den viser TO kg mer! What to do? Er jeg ute da, eller går det greit med tanke på at det er startvekt? Dette var skikkelig nedtur:p


Sent from my iPhone using BV Forum

Skal ta det videre med laglederene.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Skal ta det videre med laglederene.


Sent from my iPhone using BV Forum
Okei. Takk! Får håpe det går greit. Så kjipt å se at jeg veier to kg mer enn anntatt :/ :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
eg tenkte på da i sta om eg sku spørra om du kunne laga ein sånn ein med stjerner på denne runden og :D og du leste tankene mine :D :D :D
Haha, herlig :p Jaja, må jo ha en slik skravletråd og :p

★☆★duppedingsen★☆★
 
Noen som går/begynner på en diett her?


Sent from my iPhone using BV Forum
Har gått på Paleo, hadde februar som Paleochallenge!! :) Beste jeg har gjort noen gang!

★☆★duppedingsen★☆★
 
  • Liker
Reactions: BMC
Okei. Takk! Får håpe det går greit. Så kjipt å se at jeg veier to kg mer enn anntatt :/ :p


Sent from my iPhone using BV Forum

Bare gå inn å endre startvekta dii veietråden til nøyaktig det den nye vekta viser og så kan du sende den på PM til meg, slik at eg får endra den i skjemaet. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Bare gå inn å endre startvekta dii veietråden til nøyaktig det den nye vekta viser og så kan du sende den på PM til meg, slik at eg får endra den i skjemaet. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Den er grei. Tusen takk! :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Siden utfordringen går søndag til torsdag..teller ikke i dag da..??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Siden utfordringen går søndag til torsdag..teller ikke i dag da..??

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Nei. Starter kl.00.00 i natt. Så alt etter det teller :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Ååå...;-)
Men blir det sånn hver uke? At fredag og lørdag blir "fri" ?? :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Håper ikke det blir slik framover egentlig. Holder vel med en dag "fri" :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp