★☆★Felles skravletråd★☆★

hehe ja kanskje det blir hopp i havet ;) haha :P
Hahahahaha :p da blir det ikke mye poeng på meg i så fall :p lite interessert i brystbetennelse kjenner jeg!

Februar-14 mamma <3

Hahahahaha :p da blir det ikke mye poeng på meg i så fall :p lite interessert i brystbetennelse kjenner jeg!

Februar-14 mamma <3
hihihi neida det er nok ikke noe å bekymre seg for :P ble utfordret selv og valgte å ikke hoppe, så ville vell ikke hoppa nå heller :P

Har laget en litt sånn "inspirasjonsblogg" for meg selv med tanke på vektnedgang og motivasjon og slikt :-) Presset ligger litt tyngre når mange følger med :-P Må gjerne følge altså :rolleyes::p:p

http://helsealven.blogg.no/

Sent from my GT-P5110 using BV Forum mobile app

Bare et lite spm ... det står 30 poeng for 30 min jogging eller gåing .... Gjelder da ikke noe annen trening ?????? Det blir kanskje litt dumt ? Burde hvert 30 poeng pr 30 min trening ? :)

Kan man ha knea nedi på pushupsene? Ellers hakke jeg sjangs :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Bare et lite spm ... det står 30 poeng for 30 min jogging eller gåing .... Gjelder da ikke noe annen trening ?????? Det blir kanskje litt dumt ? Burde hvert 30 poeng pr 30 min trening ? :)

Det ser ut til at det bare er 30 min gange eller jogging ute som gir 30 poeng. Og bare det :) utfordringen endres hver uke. Så den passer nok ikke like bra alle ukene for alle sammen :) eg trener inne. Så det vil jo ikke telle poeng denne uka, men eg håper jo det hjelper meg på vekta til fredagen :)

Det blir jo litt rart da...? Greia er jo at det skal motivere til å trene siden det er slankekrig... Men men :-) Jeg jogger inne, så kjedelig at det ikke teller liksom :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det blir jo litt rart da...? Greia er jo at det skal motivere til å trene siden det er slankekrig... Men men :-) Jeg jogger inne, så kjedelig at det ikke teller liksom :-)

Ja, eller legge opp utfordringen slik det gagner laget og de vinner ;) Hehe
.. Taktisk tenking kanskje?:)

Går ikke tur jeg heller men gjør det denne uka, må opp råtidlig for å få d til da meen skal vinne denne!! Hehe

<3 4 skjønne små på fem år <3

Jeg går tur hver dag med bikkjene, men ser ikke på det som trening.... Men dæ er grett :-P

Det e nok bare sånn det e. Laget som vinner utfordringen lager ny neste uke. :)

Men jeg tok alle :p så derfor jeg lurer på om jeg får poeng ettersom jeg måtte ha knea nedi :)

Jeg tror de fleste av oss må ha knærne nedi matta :p jeg klarte før graviditeten å ta ca 10 pushups fra foten da, nå tar jeg en halv en :p

Men jeg tok alle :p så derfor jeg lurer på om jeg får poeng ettersom jeg måtte ha knea nedi :)

Men hvis du tar alle får du no hvertfall poeng :p er jo bare 2 av de du treng gjøre etter reglene :p

Går en Nutrilett bar under som snop? Pleier å bruke det som et måltid, men det er jo sjokoladetrekk og slikt så ble plutselig usikker.... :confused:

Back
Topp