★★ BARNEVOGN ★★

Noen som har tips til en fin klassisk vogn med store faste hjul? Og stor bag med god plass?

Forelsket meg i Emmaljunga Mondial, men prøver å finne noe i en litt billigere prisklasse :)


"Fin" er den kanskje ikke, men hadde Simo duo til førstemann, og den er vel en av vognene med best plass i både bag og sportsdel, pluss at den har gode dekk til vinterføre. Syns Emmaljunga er fine, men bytter nok ikke ut Simoen :)
 
Vi har et dilemma her ang dette, vi har stor hund, hvor buret tar over halve bagasjerommet i passaten vår :-o Mannen mener vi må kjøpe ny bil for å få plass til barnevogn i bilen, men det kvier jeg meg for.. Håper det finnes en god og stabil vogn for oss som bor her på landet, som samtidig ikke tar så stor plass i bilen! Hunden er ikke med å kjører så ofte, men hadde vært greit å få med begge to av og til..
Vi har to hunder i en passat. For vår del med første mann så kjøpte vi tfk joggster twist fordi den hadde svingbare hjul, håndbremse å ble minst når bi pakken den sammen. Kjempe fornøyd. Blir nok å fortsette med tfk :happy:
 
Vi har bestilt denne (bare med svart understell)[emoji7][emoji7] tidlig ute, men vi fikk solgt den andre vogna vår før vi rakk og legge den ut for salg! Så da bestilte vi ny men en gang[emoji7]
927d4d3db9707c8653c41d18c53e1ddd.png
 
forskjell på emmaljunga edge og mondial? :)

Veeldig lite :) Jeg synes den eneste forskjellen var utseende og at Mondial så hakket mer klassisk ut og Mondial De Luxe hakket mer eksklusiv ut. Mondial har visst også størst bag, selv om jeg tror forskjellen er minimal. Begge er veldig fine, jeg vippet mellom de en stund før jeg bestemte meg for Mondial De Luxe :)
 
Vi fant en britax go next på supersalg på barnas hus og slo derfor til selv om jeg bare er uke 13. Kjøpte med vinterhjulene også, å da tror jeg det blir en god vogn for oss. Har en venninne som har den fra før og hun er også veldig fornøyd :)
 
Barnas hus har 25% på alle vogner og triller unntatt Stokke.
 
Jeg har fått overta en Quinni XL [emoji4] Hadde Quinni til min datter og var så fornøyd med den [emoji2]
Den jeg fikk nå var ganske falmet så jeg malte den med tekstilmaling og en svamp. Nå er den som ny [emoji2][emoji2][emoji2]
 
Jeg har fått overta en Quinni XL [emoji4] Hadde Quinni til min datter og var så fornøyd med den [emoji2]
Den jeg fikk nå var ganske falmet så jeg malte den med tekstilmaling og en svamp. Nå er den som ny [emoji2][emoji2][emoji2]
Hvor har du fått tak i tekstilmaling? Har en stol jeg gjerne skulle ha malt. Finner ikke sånn jeg kan blande i maling for at det skal kunne brukes på tekstiler heller... Husker ikke hva det heter i farta
 
Hvor har du fått tak i tekstilmaling? Har en stol jeg gjerne skulle ha malt. Finner ikke sånn jeg kan blande i maling for at det skal kunne brukes på tekstiler heller... Husker ikke hva det heter i farta
Jeg kjøpte den på Panduro. Ferdig blandet [emoji4]
 
Last edited:
Vi har bestilt denne (bare med svart understell)[emoji7][emoji7] tidlig ute, men vi fikk solgt den andre vogna vår før vi rakk og legge den ut for salg! Så da bestilte vi ny men en gang[emoji7]
927d4d3db9707c8653c41d18c53e1ddd.png

Ka va prisen på denne?
 
Ka va prisen på denne?

Den kom vell på 15 500kr ca![emoji33] men når gubben var å hentet voga så hadde han fått rabatt[emoji1303] så vi endte på 14 000kr[emoji846] suuuuper god vogn!

Er vandt til emmaljunga, å denne var jo så lett å trille[emoji28][emoji1319]
 
Den kom vell på 15 500kr ca![emoji33] men når gubben var å hentet voga så hadde han fått rabatt[emoji1303] så vi endte på 14 000kr[emoji846] suuuuper god vogn!

Er vandt til emmaljunga, å denne var jo så lett å trille[emoji28][emoji1319]

Hva bli aldersforskjellen på barna deres?
 
Bli ca samme hær :) så vanskelig derre vogn jungelen[emoji85]

Så gøy! Ja det er ikke lett[emoji28] vi skulle egentlig kjøpe en billig brukt søskenvogn. Men vi skal jo lagre alt dette også, så da valgte vi å selge den vi hadde å kjøpe ny[emoji846] denne kan jo brukes som enkeltvogn også, helt genialt[emoji1303]
 
Så gøy! Ja det er ikke lett[emoji28] vi skulle egentlig kjøpe en billig brukt søskenvogn. Men vi skal jo lagre alt dette også, så da valgte vi å selge den vi hadde å kjøpe ny[emoji846] denne kan jo brukes som enkeltvogn også, helt genialt[emoji1303]

Kan den ?[emoji4]
 
Back
Topp