★★ BARNEVOGN ★★

..spireliten..

Forumet er livet
Den store barnevogn tråden.

Her kan vi legge inn bilder og tanker omkring barnevogner.

Vet du hvilken barnevogn du ønsker?
Hvorfor ønsker du akkurat den typen?






*fester denne i våre viktigste tråder*
 
Har kjempe lyst på en stokke trailz, men har en mountain biggy og en brio go fra før. Så tror ikke mannen går med på det:smiley-angry017
 
Jeg tror jeg skal gå for en "billig-vogn" fra jollyroom. De har utrolig mange fine som jeg tipper det ikke blir så mange av som stokke. Stokke sin er foressten nydelig med bag, men jeg klarer ikke å se nytten i sportsdelen, derfor utgår den ganske raskt. Har også vurdert JeDo duovogn i hvitt:)
 
Jeg tror jeg skal gå for en "billig-vogn" fra jollyroom. De har utrolig mange fine som jeg tipper det ikke blir så mange av som stokke. Stokke sin er foressten nydelig med bag, men jeg klarer ikke å se nytten i sportsdelen, derfor utgår den ganske raskt. Har også vurdert JeDo duovogn i hvitt:)
Er ikke noe glad i sportsvognen til stokke jeg heller. Men vet ikke om jeg tørr å kjøpe fra nettside. Har lyst til å prøve kjøre før jeg kjøper :p
 
Her står det mellom Bugaboo, Stokke og Mountain buggy[emoji119]
Tror det blir bugaboo. Det er fordi vi trenger en lett vogn da det ikke er heis der vi bor. Også ønsker jeg svingbare hjul foran[emoji5]
 
Vi har et dilemma her ang dette, vi har stor hund, hvor buret tar over halve bagasjerommet i passaten vår :-o Mannen mener vi må kjøpe ny bil for å få plass til barnevogn i bilen, men det kvier jeg meg for.. Håper det finnes en god og stabil vogn for oss som bor her på landet, som samtidig ikke tar så stor plass i bilen! Hunden er ikke med å kjører så ofte, men hadde vært greit å få med begge to av og til..
 
Jeg må ha en forholdsvis liten vogn. Har e-golf så ikke verdens største bagasjerom. Har hund også, men han er i baksetet i bur. Enn så lenge. Haha.
 
Vurderer Mountain Buggy Terrain. Vil ha ei vogn jeg kan jogge med når jeg er klar for det. Og som kommer med bagdel siden jeg ikke har planer om å kjøpe mer enn en vogn.
 
Vi må få se BIIIIIILDE :D :D

[emoji23]

Jeg vet ikke enda om det blir den da. Eller om hvilken farge det blir. Men, noe sånt kanskje?
45fdd4d6171084ebb1b1d13ba98a48b3.png
 
Jeg har lyst på Emmaljunga med klassisk understell. Bor på landet og tenker det er greit med en vogn som er god å trille i snø og slikt [emoji846]
 
Noen som har tips til en fin klassisk vogn med store faste hjul? Og stor bag med god plass?

Forelsket meg i Emmaljunga Mondial, men prøver å finne noe i en litt billigere prisklasse :)
 
Har hatt Emmaljunga Edge duo før,var veldig fornøyd me den. Stor og romslig bag del og god å trille i alt slags terreng. Eneste ulempen er at den er litt stor. Blir trangt om plassen i baggasje rommet med hundeburet og vogna,selv om vi har en stor Mercedes GL. Så må vel titte litt på de mindre vognene fra Emmaljunga denne gangen tror jeg:rolleyes:
 
Vi har et dilemma her ang dette, vi har stor hund, hvor buret tar over halve bagasjerommet i passaten vår :-o Mannen mener vi må kjøpe ny bil for å få plass til barnevogn i bilen, men det kvier jeg meg for.. Håper det finnes en god og stabil vogn for oss som bor her på landet, som samtidig ikke tar så stor plass i bilen! Hunden er ikke med å kjører så ofte, men hadde vært greit å få med begge to av og til..

Vi har og samme problemet bare vi har 2 store hunder :) var her om dagen å så på vogn, idag har vi prøvekjørt ny bil [emoji28]

Blir nok emmaljunga vogn, noen som vet om den hvite er lett å holde rein? Liksom lett å vaske av?
 
Vurderer Mountain Buggy Terrain. Vil ha ei vogn jeg kan jogge med når jeg er klar for det. Og som kommer med bagdel siden jeg ikke har planer om å kjøpe mer enn en vogn.

Kan forøvrig legge til at vi har ei Brio Kombi vogn fra 2007 stående i Norge + en Brio Spin (2011) og ei reisetrille fra Maclaren (2012) her. Kombi vogna skal få stå hos foreldrene mine sånn at vi slipper å ta med vogn når vi er på besøk (nevøen min bruker den også).

Men trenger ei vogn her fra nyfødt (og helst ei jeg etterhvert kan løpe med). Og jeg nekter å følge den amerikanske trenden med kun sportsdel på vogn og så bare klipse på bilsetet når de er nyfødte.... stakkars små rygger [emoji53]
 
Sist hadde vi Emmaljunga Edge som eneste vogn, og var forsåvidt veldig fornøyd med den. Denne gangen har vi bestemt oss for å kjøpe en "hverdagsvogn" og løpevogn. Vi sett litt på Bugaboo Buffalo, og liker egentlig den veldig godt. Synes det er veldig greit at en bare kan kjøpe Runner understellet i tillegg, fremfor å måtte kjøpe en helt egen løpevogn. Liker også at Buffaloen har fire hjul, siden vi får ganske mye snø på vinterstid her vi bor. Kjenner mange som har vogna som er veldig fornøyde:) Blir nok å høre om jeg får prøvetrille litt utpå høsten før vi bestemmer oss 100%;)
 
Back
Topp