★★ BARNEVOGN ★★

Fått vogn i dag av mine foreldre! Var såå stas å trille den ut i bilen. Herregud! :)
c1d754a8801baae859c1195993e3de7e.jpg
 
Fått vogn i dag av mine foreldre! Var såå stas å trille den ut i bilen. Herregud! :)
c1d754a8801baae859c1195993e3de7e.jpg
 
Fått vogn i dag av mine foreldre! Var såå stas å trille den ut i bilen. Herregud! :)
c1d754a8801baae859c1195993e3de7e.jpg
 
Er jo en hel jungel der ute. Ikke lett å velge vogn. Men mine favoritter til nå er stokke trailz, emmaljunga nxt 90. Vanskelig å velge,men har lyst på en lett vogn. Å ikke med de kassiske 4 hjulene,synes de er veldig tunge å trille på. før hadde jeg simo kombivogn,men denne gangen vil jeg ha noe annet.
 
Noen her inne som vet om det er stor forskjell på mountain buggy urban jungel og terrain? Evt. Hva? :) Var så sikker på at jeg skulle ha den nye urban jungel men ble så usikker i butikken i dag
 
Jeg har en Emmaljunga City cross som ble kjøpt ny til storebror. Den ser ubrukt ut, og jeg liker den godt -så blir ingen ny vogn her. :)
 
Da har vi også kjøpt barnevogn:) valget falt til slutt på Emmaljunga super viking. Har hatt Emmaljunga Edge duo før å var veldig fornøyd,dessverre ble den vognen for stor for oss denne gangen. 20 % fikk vi også på vognen så ett par tusen i avslag var supert:happy::happy:

Dessverre ingen bilde da jeg ikke aner hvordan man legger inn bilde fra mobileno_O
 
Da har vi også kjøpt barnevogn:) valget falt til slutt på Emmaljunga super viking. Har hatt Emmaljunga Edge duo før å var veldig fornøyd,dessverre ble den vognen for stor for oss denne gangen. 20 % fikk vi også på vognen så ett par tusen i avslag var supert:happy::happy:

Min nye vogn! Gikk fra bugaboo buffalo til emmaljunga nxt90 lounge :)
20%!!!
Åh, så fin! Jeg er også klar for vognkjøp [emoji2]

Hvor fikk dere 20%??
 
Dere som har nxt 90. Er bagen stor? Har så lyst på enten den eller stokke trailz. Men med stokke trailz kan ikke sittedelen legges helt ned når barnet er vendt mot foreldrene,men andre retningen. Andre grunner til at jeg burde velge nxt90? Synes den er veldig fin.
 
Dere som har nxt 90. Er bagen stor? Har så lyst på enten den eller stokke trailz. Men med stokke trailz kan ikke sittedelen legges helt ned når barnet er vendt mot foreldrene,men andre retningen. Andre grunner til at jeg burde velge nxt90? Synes den er veldig fin.
Har ingen erfaringer med NXT90, men vurderer den sterkt selv. Står mellom den og Bugaboo Buffalo, men trooor det blir NXT90. Har hørt flere si at bagen til NXT90 ikke er så veldig stor. Men etter litt undersøking ser jeg at innermålet på bagen er 76 cm. Jeg hadde Edge Duo sist (den måler 79 innvending), og likte bagdelen til den kjempegodt, så synest ikke 76 cm høres så veldig lite ut :) Vi blir nok uansett å bruke bilstolposen i vognen første tiden, og den tar jo ikke like stor plass som vognposen. Når babyen blir større så er nok været blitt varmere og behovet for pose i vognen borte, så da får vi nok brukt bagen lenger pga det også.

Fant forresten også ut at 2018-modellen til NXT90 er litt endret fra 2017, og at det nå følger med spacer (for å utvide sportsdelen med 8 cm) og myggnetting, samt at håndtaket skal være litt lenger + at det nå er ventilasjonsåpninger på kalesjen. Alt dette er noe jeg "savnet" med NXT90 første gang jeg så den, så denne endringen er stort pluss for oss hvertfall! ;)
 
Back
Topp