☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

Jeg er klar for å komme i gang:)
Hadde tenkt å komme i gang med trening igjen denne uka, men det gikk dårlig pga sykdom :/
 
Jeg er klar for å komme i gang:)
Hadde tenkt å komme i gang med trening igjen denne uka, men det gikk dårlig pga sykdom :/
God bedring :) Får fokusere mest på maten akkurat nå da ;)
 
Hva blir det til middag i morgen jenter? Trenger inspirasjoooon!
 
God morgen jenter :) I morgen begynner vi. Er dere klare?

Holder på å lage meg en halv kylligfilet og salat til frokost ;)
Wæææ kjenner jeg gruer meg litt til både innveiinga i morgen + den forferdelige sukkeravrusingen :p får satse på motivasjonen kommer som kasta på i morgen :)
 
Wæææ kjenner jeg gruer meg litt til både innveiinga i morgen + den forferdelige sukkeravrusingen :p får satse på motivasjonen kommer som kasta på i morgen :)
Sitter og trykker i meg noen siste sjokoladebiter før alvoret begynner :p
 
Hva blir det til middag i morgen jenter? Trenger inspirasjoooon!
Ja si det, sitter å funderer på no fisk kanskje :p
Laks med couscous + erter og gulrøtter er godt, gresk yoghurt med finhakket chili og koriander til er nam :) evt bytte ut laks med kyllingboller er også digg :)
 
Sitter og trykker i meg noen siste sjokoladebiter før alvoret begynner :p
Ja furter litt for meg selv her jeg sitter å har vært så urutinert at jeg ikke har kjøpt noe godt. Trykte ned marsmellows i stad på trass, enda jeg ikke liker det ...
 
Ja si det, sitter å funderer på no fisk kanskje :p
Laks med couscous + erter og gulrøtter er godt, gresk yoghurt med finhakket chili og koriander til er nam :) evt bytte ut laks med kyllingboller er også digg :)

Ååh, det hørtes godt ut! Det skal jeg prøve en dag! Tar det enkelt i morgen vi, blomkålsuppe (toro) med ekstra blomkål og grove rundstykker.
Lurer på hva jeg skal gjøre på lørdag, vi har pannekaker hver lørdag. Med masse sukker og snør i røra! Heheh :p

Edit - kanskje jeg kan bytte ut snørret med smør, så er det ok middag? Haha! Mente selvfølgelig smør... :p
 
Ååh, det hørtes godt ut! Det skal jeg prøve en dag! Tar det enkelt i morgen vi, blomkålsuppe (toro) med ekstra blomkål og grove rundstykker.
Lurer på hva jeg skal gjøre på lørdag, vi har pannekaker hver lørdag. Med masse sukker og snør i røra! Heheh :p
Tror egentlig ikke snørr er så usunt, kanskje verre med alt sukkeret :p men ellers tenker jeg at lørdag blir hvertfall kosedag for meg, ellers mister jeg motet helt med en gang :p
 
Tror egentlig ikke snørr er så usunt, kanskje verre med alt sukkeret :p men ellers tenker jeg at lørdag blir hvertfall kosedag for meg, ellers mister jeg motet helt med en gang :p

Hahah! Du rakk og quote før jeg redigerte ja :D :p
Ja er noe med det også. Kanskje bare prøve å finne en litt sunnere variant. Har Typ 9 SS sukker per liter melk. Og samme med smør. Plus smør til steking. Men FY så gode dem er :p
 
Ja furter litt for meg selv her jeg sitter å har vært så urutinert at jeg ikke har kjøpt noe godt. Trykte ned marsmellows i stad på trass, enda jeg ikke liker det ...
Hahaha :p Ler så jeg griner :)
 
Back
Topp