☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

Teller ikke kalorier, for da blir jeg av erfaring litt for opphengt:p spiser sunt, litt mindre og litt oftere. Har to shake og en grønn smoothie om dagen. Gjerne en frukt. Samt vanlig middag og lunsj:)

Aah, lurt :) shaker og smoothie isteden for måltid?
 
Hm. Nutrilett bar, er det en ok frokost? :p Jeg klarer ikke frokost, så tenkte kanskje det var greit å stappe i trynet på morgenen? Noen som vet? (Jeg har ikke en her, så aner ikke kalori innhold eller noe)
 
Hm. Nutrilett bar, er det en ok frokost? :p Jeg klarer ikke frokost, så tenkte kanskje det var greit å stappe i trynet på morgenen? Noen som vet? (Jeg har ikke en her, så aner ikke kalori innhold eller noe)
Jeg bruker nutrilett shake til frokost av samme grunn:)
 
Hm. Nutrilett bar, er det en ok frokost? :p Jeg klarer ikke frokost, så tenkte kanskje det var greit å stappe i trynet på morgenen? Noen som vet? (Jeg har ikke en her, så aner ikke kalori innhold eller noe)
Jeg spiser ofte en slik til frokost. Fungerer veldig fint. Inneholder omtrent 220 kalorier, er mettende og rik på proteiner ;)
 
Godt :D Eplejuice og pose med smoothiemiks :)
 

Vedlegg

  • 1421148411504.jpg
    1421148411504.jpg
    60,5 KB · Visninger: 15
Har dere vært flinke i dag jenter?:)
 
Luksusproblem: buksa jeg kjøpte i romjula har blitt for stor:p
 
Har dere vært flinke i dag jenter?:)

Nei.. Redbull til frokost, ostebriks med ost og skinke til lunch, julekaker før middag, is nå nettopp.
Ifølge Telefonen min har jeg gått 4000 skritt idag, men må ha litt slingringsmonn siden den teller om jeg rister på tlf også.. Såååååå... Har du? :)
 
Nei.. Redbull til frokost, ostebriks med ost og skinke til lunch, julekaker før middag, is nå nettopp.
Ifølge Telefonen min har jeg gått 4000 skritt idag, men må ha litt slingringsmonn siden den teller om jeg rister på tlf også.. Såååååå... Har du? :)
Ganske flink, forutenom ett hjemmelaget pizzastykke til middag:) ikke fått trent enda, men tar en runde med jillian før greys etterpå;)
 
Ganske flink, forutenom ett hjemmelaget pizzastykke til middag:) ikke fått trent enda, men tar en runde med jillian før greys etterpå;)

Så flink du er! :) Jeg har prøvd jillian. 10 dager før jeg ikke orka mer.. Fant ut etterpå at jeg har Gravid, så ikke så rart jeg ikke orka :p

Men det var 30 days da! Tøft opplegg :)
 
Så flink du er! :) Jeg har prøvd jillian. 10 dager før jeg ikke orka mer.. Fant ut etterpå at jeg har Gravid, så ikke så rart jeg ikke orka :p

Men det var 30 days da! Tøft opplegg :)
Jeg er så støl i dag!! Helt horribelt å tenke på at jeg har 29!!! Dager igjen!!:O
 
Jeg er så støl i dag!! Helt horribelt å tenke på at jeg har 29!!! Dager igjen!!:O

Hahah! DET BLIR VERRE! Gir seg vel rett før du skal over på enste nivå, så er det påann igjen! :p Men det positive er jo at stølhet gir resultater :D
 
Wow så mange flinke her allerede :)
Her tviholder jeg på gamle vaner frem til fredag :p akkurat nå er motivasjonen egentlig på bånn, men satser på konkurranseinnstinktet kommer som lyn fra klar himmel :p
 
Wow så mange flinke her allerede :)
Her tviholder jeg på gamle vaner frem til fredag :p akkurat nå er motivasjonen egentlig på bånn, men satser på konkurranseinnstinktet kommer som lyn fra klar himmel :p

Samme her! Fant ut at det var best å spare alle kiloene fram til fredag, så jeg har mere og gå ned. Dvs, jeg legger sikkert på meg tilogmed, så jeg har ennå mer å gå ned. God strategi. :p
 
Back
Topp