☀ Skravletråd lag SOLSTRÅLE ☀

Samme her! Fant ut at det var best å spare alle kiloene fram til fredag, så jeg har mere og gå ned. Dvs, jeg legger sikkert på meg tilogmed, så jeg har ennå mer å gå ned. God strategi. :p
Nettopp! Akkurat samme tenker jeg :p
 
Merker at gubben ikke kommer til å være noen motivasjon. Han maser hele tiden om å lage middag på kveldene, kjøper ostebriks til frokost, trykker i seg hau av godteri osv. . Og han trenger det mye mer enn meg..
Åh, det er litt kjedelig, da! Her har jeg heldigvis mannen på lag. Han er slank som bare det, men ønsker å spise sundt og lære mer om kosthold. Han gikk ned ti kg det første året etter vi giftet oss, bare fordi han sluttet å spise ferdigmat og økte frukt-/grønnsaksinntaket:D
 
Åh, det er litt kjedelig, da! Her har jeg heldigvis mannen på lag. Han er slank som bare det, men ønsker å spise sundt og lære mer om kosthold. Han gikk ned ti kg det første året etter vi giftet oss, bare fordi han sluttet å spise ferdigmat og økte frukt-/grønnsaksinntaket:D

Ja utrolig kjedelig!! Vi har liksom en avtale om at vi kan spise kosemat på kvelden i helga. Men han maser HVER kveld. Voksne mannen klarer visst ikke å spise brødskiver.
 
Hahah! :p :D Vi bor i retning Oslo vi og egentlig (i den forstand at vi ikke bor på motsatt side av gjøvik :p ), men da kjører vi ved randsfjorden. :)
Aaa skjønner :) da er jeg der straks, må bare spise opp min egen sjokolade først :p
 
Hva Skaga motivasjon har dere?
Her er det selvfølgelig de helsemessige, samt å kunne føle deg litt mer komfortable i sin egen kropp (ingenting av hverken klær eller undertøy som sitter pent lenger). I tillegg kommer det økonomiske, koster forferdet mye penger å inhalere så store menger usunt :p
 
Hva Skaga motivasjon har dere?
Her er det selvfølgelig de helsemessige, samt å kunne føle deg litt mer komfortable i sin egen kropp (ingenting av hverken klær eller undertøy som sitter pent lenger). I tillegg kommer det økonomiske, koster forferdet mye penger å inhalere så store menger usunt :p

For meg er det nok absolutt for min egen del.. Griner omtrent hver gang jeg skal prøve klær, hater å se meg sjøl i speilet., og gjør det heller ikke.. Og jeg blir bare større og større. Så på tide å stoppe NUH..
 
Hva Skaga motivasjon har dere?
Her er det selvfølgelig de helsemessige, samt å kunne føle deg litt mer komfortable i sin egen kropp (ingenting av hverken klær eller undertøy som sitter pent lenger). I tillegg kommer det økonomiske, koster forferdet mye penger å inhalere så store menger usunt :p
Bedre kropp og helse. hvis ikke jeg passer på kost og nok trening sliter jeg med migrene :) håper også å.miste.de siste kg kan hjelpe med å dette forbli gravid.problemet mitt :)
 
Nattvakt i dag, vanskelig å ikke kjedespise:/
 
Hva Skaga motivasjon har dere?
Her er det selvfølgelig de helsemessige, samt å kunne føle deg litt mer komfortable i sin egen kropp (ingenting av hverken klær eller undertøy som sitter pent lenger). I tillegg kommer det økonomiske, koster forferdet mye penger å inhalere så store menger usunt :p

Her er det helsemessig fordi vi har diabetes i familien og jeg har en del av det farlige magefettet... I tillegg hadde det vært innmari greit å kunne gå og kjøpe meg klær uten å begynne å grine i prøverommet :p Treningen fokuserer på vekttap og å styrke opp kjernemuskulaturen før en evt. graviditet til :)
 
God morgen jenter :) I morgen begynner vi. Er dere klare?

Holder på å lage meg en halv kylligfilet og salat til frokost ;)
 
Teller dere kalorier, og hvilken kalorigrense setter dere for dere selv da?
 
Intervaller... Skyt meg :p
 

Vedlegg

  • 1421325961290.jpg
    1421325961290.jpg
    29 KB · Visninger: 20
Back
Topp