Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke tilTusen takkkrysser fingrene for at dere også følger etter
Gratulerer så mye
Jeg har bestemt meg for å teste i morgen. For testesyken sin skyld!![]()
Kjedelig!Nå spotter jeg litt mer og har murringer.... Da kommer nok tr ikveld eller imorgen
Ikm imorgen eller mandag, litt utifra om jeg har 11 eller 12 dagers lutealfase.... Kommer tr idag har jeg plutselig bare 10 dagers lfKjedelig!Når har du ikm?
Det hørtes veldig kjiipt ut!Ikm imorgen eller mandag, litt utifra om jeg har 11 eller 12 dagers lutealfase.... Kommer tr idag har jeg plutselig bare 10 dagers lf![]()
Jeg klarer ikke, blir så skuffa om de er negative! Så måå holde meg iallfall til lørdag, om en uke! Har akkurat hatt el også! Og på lørdag skal jeg ikke på jobb, så har good tid til å stirre testen ihjel ;-)
Jeg ser den! Jeg er sånn jeg også... Men du har jo god tid å bli enda mer testesyk på!
Jeg har ikm onsdag, og tror jeg er 12 eller 10 dpo nå, så jeg krysser fingrene for noe synlig i morgen, selv om jeg innerst inne har mistet håpet denne mnd.![]()
Det er jo ofte når man ikke helt prøver at det går veienHar bestemt meg for å ikke ta test denne syklusen fordi vi egentlig ikke har prøvd, vil spare de til det virkelig gjelder, men vet ikke helt åssen jeg skal klare det altså... Ei hel uke til ikm jo!![]()
Det er jo ofte når man ikke helt prøver at det går veien![]()
Tok meg likegjerne en drink i dag jeg. Hadde negativ test uten antydning til skyggestrek og magefølelsen sier at jeg ikke kommer til å få noen positiv test heller. Livmortappen er litt flatere og lavere og begynner å ligne på hvordan den er under mensen. I tillegg virker det som tempen min har gått litt nedover, selv om den fortsatt er over coverline. Har med andre ord kastet inn håndkleet for denne syklusen.
Tok meg likegjerne en drink i dag jeg. Hadde negativ test uten antydning til skyggestrek og magefølelsen sier at jeg ikke kommer til å få noen positiv test heller. Livmortappen er litt flatere og lavere og begynner å ligne på hvordan den er under mensen. I tillegg virker det som tempen min har gått litt nedover, selv om den fortsatt er over coverline. Har med andre ord kastet inn håndkleet for denne syklusen.
Da er vi to! Har en øl stående i kjøleskapet jeg skal kose meg med etterpåEr bare 7 dpo da, så for tidlig for test, men tviler sterkt på at jeg er gravid.
Jeg er jo bare 9 dpo og jeg har ingen symptomer på verken mensen eller graviditet. Er bare noe med den magefølelsen som sier at det ikke gikk. Har et lager av billigstrimler da, så tester likegjerne hver dag.Kjedelig da.. hvor mange dpo er du? jeg mistet helt troen igår, da var jeg overbevist om at det ikke gikk denne pp'en heller.. men så kom det seg litt idag.. men fortsatt veldig tidlig her da, så er ikke vits for meg å teste enda