◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Jeg har bestemt meg for å teste i morgen. For testesyken sin skyld! :P

Jeg klarer ikke, blir så skuffa om de er negative! Så måå holde meg iallfall til lørdag, om en uke! Har akkurat hatt el også! Og på lørdag skal jeg ikke på jobb, så har good tid til å stirre testen ihjel ;-)

Litt annet spm, skyggestrek idag tidlig, etter tidsfristen. grå og helt klart bare skygge, så ikke positiv test. Blenda nå og spottingen tar seg opp. Er invitert på stor sluttsommerfest ikveld med venner vi sjelden ser. Hva ville dere gjort mtp alkohol?

Ikm imorgen eller mandag, litt utifra om jeg har 11 eller 12 dagers lutealfase.... Kommer tr idag har jeg plutselig bare 10 dagers lf :(
Det hørtes veldig kjiipt ut!
Jeg håper det går litt lenger før tr ikke kommer!

Jeg klarer ikke, blir så skuffa om de er negative! Så måå holde meg iallfall til lørdag, om en uke! Har akkurat hatt el også! Og på lørdag skal jeg ikke på jobb, så har good tid til å stirre testen ihjel ;-)

Jeg ser den! Jeg er sånn jeg også... Men du har jo god tid å bli enda mer testesyk på! :P
Jeg har ikm onsdag, og tror jeg er 12 eller 10 dpo nå, så jeg krysser fingrene for noe synlig i morgen, selv om jeg innerst inne har mistet håpet denne mnd. :)

Jeg ser den! Jeg er sånn jeg også... Men du har jo god tid å bli enda mer testesyk på! :P
Jeg har ikm onsdag, og tror jeg er 12 eller 10 dpo nå, så jeg krysser fingrene for noe synlig i morgen, selv om jeg innerst inne har mistet håpet denne mnd. :)

Ja da skjønner jeg at du er testesyk! Jeg har ikm på søndag, litt lenger unna!

Hmm, plutselig fikk jeg noe slim igjen, kan det være el? Men er veldig sikker på at el har vært, fikk jo positiv test også, og så fikk jeg negativ test dagen etter.. Vet dere hva det kan være?

Har bestemt meg for å ikke ta test denne syklusen fordi vi egentlig ikke har prøvd, vil spare de til det virkelig gjelder, men vet ikke helt åssen jeg skal klare det altså... Ei hel uke til ikm jo! :P

Det er jo ofte når man ikke helt prøver at det går veien ;)

Hehe, det er sant, første gangen det klaffet prøvde vi absolutt ikke :P Håper egentlig ikke at det har klaffet siden vi skal på utredning i september, selv om det ikke akkurat er krise heller, men har ikke vært så forsiktige :P

Tok meg likegjerne en drink i dag jeg. Hadde negativ test uten antydning til skyggestrek og magefølelsen sier at jeg ikke kommer til å få noen positiv test heller. Livmortappen er litt flatere og lavere og begynner å ligne på hvordan den er under mensen. I tillegg virker det som tempen min har gått litt nedover, selv om den fortsatt er over coverline. Har med andre ord kastet inn håndkleet for denne syklusen.

Tok meg likegjerne en drink i dag jeg. Hadde negativ test uten antydning til skyggestrek og magefølelsen sier at jeg ikke kommer til å få noen positiv test heller. Livmortappen er litt flatere og lavere og begynner å ligne på hvordan den er under mensen. I tillegg virker det som tempen min har gått litt nedover, selv om den fortsatt er over coverline. Har med andre ord kastet inn håndkleet for denne syklusen.

Da er vi to! Har en øl stående i kjøleskapet jeg skal kose meg med etterpå ;) Er bare 7 dpo da, så for tidlig for test, men tviler sterkt på at jeg er gravid.

Kjedelig da.. hvor mange dpo er du? jeg mistet helt troen igår, da var jeg overbevist om at det ikke gikk denne pp'en heller.. men så kom det seg litt idag.. men fortsatt veldig tidlig her da, så er ikke vits for meg å teste enda

Da er vi to! Har en øl stående i kjøleskapet jeg skal kose meg med etterpå ;) Er bare 7 dpo da, så for tidlig for test, men tviler sterkt på at jeg er gravid.

Jeg er bare 9 dpo selv, men det er noe med den magefølelsen :rolleyes:

Kjedelig da.. hvor mange dpo er du? jeg mistet helt troen igår, da var jeg overbevist om at det ikke gikk denne pp'en heller.. men så kom det seg litt idag.. men fortsatt veldig tidlig her da, så er ikke vits for meg å teste enda
Jeg er jo bare 9 dpo og jeg har ingen symptomer på verken mensen eller graviditet. Er bare noe med den magefølelsen som sier at det ikke gikk. Har et lager av billigstrimler da, så tester likegjerne hver dag.

Back
Topp