◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Har er spørmål til dere med litt peiling! ;-)
Jeg har aldri tenkt over hvordan kroppen oppfører seg i forbindelse med el. Men nå har jeg fulgt med de siste månedene.
Og ifølge syklus-appen jeg bruker skulle jeg ha el mellom 7-9.aug.
Den 6.aug hadde jeg helt blank og klebrig utflod, kun den dagen. Tror dere det har noe med eggløsning å gjøre? Vi hadde sex 3,4, 6,7,8,9 og 11.aug. Så da bør den vel sitte om alt har gått som det skal. #lovåhåpe
Noen som kan svare meg på denne?

Ikke den dagen... Så litt ferskenfarget utflod på ettermiddagen igår. Er 11 dpo nå og foreløpig ikke noe idag

Så bra! Da krysser jeg fingrene for deg! Jeg er 9 dpo idag. Vi skal i bryllup med gode venner idag. Jeg skal kjøre.. Hehe, noen av de vet allerede at vi prøver, ettersom vi var på tur med de i sommer og jeg ikke drakk. Føler nesten jeg blir mer stresset og har litt mer press på meg til å bli gravid nå som andre vet om det.

Tempen har hatt en veldig jevn stigning etter EL denne perioden:)
Kanskje det er positivt??
5 dager til testing:)

Bedre?

Vedlegg

• 1439627707696.jpg
    1439627707696.jpg
    37,6 KB · Visninger: 113
Hm syns jeg så ett eller annet innen tidsfristen på denne, men rakk ikke tyde før 10 min etter fordi mini våknet og trengte dohjelp ;)

Men når jeg ser på den nå er det noe der....la den i vinduskarmen og da syns jeg iallefall jeg ser noe, men dette er vel en sånn typisk skyggestrek? Spottert jo litt ferskenfarget utflod igår også...
f0a7b4120a523b89366a8113b560d583
Jeg ser :D

Nå blir jeg helt testesyk her.. har bare en clearblue og en rfsu test. Tror ikke jeg egentlig er preggers, men blir så glad av å se alle positive tester! ! :D

Jeg blir også testesyk!! Så mange positive tester!! Men må nok smøre meg med tålmodighet ja!
Jeg har bestemt meg for å teste i morgen. For testesyken sin skyld! :P

Back
Topp