◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Gått akkurat litt over et døgn siden siste tegn til blod.....og nå var det litt ferskenfarget utflod på papiret igjen :(
Mindre enn igår, da var det blodblandet rosa slim, men det tar seg vel opp.

Jeg skrev noe om hardhet i brystet i går kveld, her inne, og sa senere at jeg skulle ringe lege. Jeg ringte lege i dag, og fikk akuttime. Legen kjente etter og konkluderte med at jeg skal få en hastetime på sykehuset for grundigere undersøkelser. Hun var bekymret for hva det kunne være, siden det kom så fort. Så nå ble jeg jo litt bekymret da, selv om jeg prøver å ikke være. Heldigvis lite kreft og ingen tilfeller med brystkreft i familien! :)
Sniker litt her, men ville dele historien til tanta mi. Dette skjedde for 5 år siden ca. Hun oppdaget en kul/hardhet i brystet og gikk til legen. Fikk hastetime på sykehuset som deg og skulle ta mammografi. På sykehuset spurte de om hun kunne være gravid, noe hun ikke trodde da hun gikk på p-piller. De ville allikevel at hun skulle ta en test, da man ikke skal ta mammografi eller annen røntgen ved graviditet. Testen var positiv og det var ikke kreft, bare melkekjertel/brystvev! Så ikke mist håpet og bli for redd, det er mulig for leger å ta feil! Fortell de på sykehuset at du ikke går på prevensjon og potensielt kan være gravid, så tar de det med i vurderingen. Ønsker deg all lykke til! Håper testen blir positiv for deg :)

Kjøpte noen fra der engang :) de ga værtfall aldri noen falske skygge sterkere og ga sikkert resultat hver gang :)
Den har iallefall de samme testen som billige tester. Men den testen jeg linket til har jeg aldri sett før.men etter 100 skyggestreker det siste året er jeg blitt skeptisk til tester i det hele tatt.
Men om de er bra så kanskje jeg må prøve ut noen

Dere får ha lykke til vidre og inn i uka vår :) Tappen er sånn at mensen kommer, kjenner igjen symptomene og kjenner kroppen min altfor godt :( Tanta er her iløpet av kvelden/morgendagen. Tvi tvi til dere alle :) <3

ImageUploadedByBV Forum1439564482.570953.jpg
den berømte skyggestreken slo til, igjen :p Haha!!! Men den lure ikke meg ;)

Back
Topp