◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Har tatt en del hormon prøver på dag 21 i syklus. Den jeg var mest spent på var progesteron nivået mitt. I følge lege sekretær var alle prøvene normale, progesteron nivåer var på 15. Noen andre her som har sjekket sitt progesteron nivå mellom dag 21-23 som har greie på om dette er bra eller i grenseland for lavt?

Titter om fordi om det ikke er noe kjemisk graviditet så er dette er forstyrrelse på hormonene mine. Har en blødning etter det jeg mener er mensen, 3 dager etter kom denne blødningen. Har enten IKM 17 eller 19 om denne syklusen blir sånn. Får bare vente å se :) Når lønner det seg for meg å teste etter el? Har hatt syklus på 28, 30 og 32 dager i det siste

EL testen min er mye sterkere i dag, men ikke positiv. Vet ikke om toppen har vært eller kommer. Samboern orket ikke å legge inn aksjer i går. Håper vi får lagt inn i kveld og at det ikke er for sent...

Blinkende smaily på cb eggløsningstest. Målte samme testen i min cb fertilitetsmonitor og den var enda på lav. Skjønner ikke hvorfor ansiktet blinket når det nesten ikke var antydning til strek ne to på testen. Den blir vel å blinke noen dager da...

Titter om fordi om det ikke er noe kjemisk graviditet så er dette er forstyrrelse på hormonene mine. Har en blødning etter det jeg mener er mensen, 3 dager etter kom denne blødningen. Har enten IKM 17 eller 19 om denne syklusen blir sånn. Får bare vente å se :) Når lønner det seg for meg å teste etter el? Har hatt syklus på 28, 30 og 32 dager i det siste
Er greit å slå på stortromma denne gangen kanskje å starte så fort sol mulig :)

Har begynnt å få el slim idag :o
Men så er tingen at jeg venter på en nestleder stilling der jeg jobber. Han som er det nå er så vinglepetter på når han skal flytte, og har allerede utsatt det 6 mnd.
Snakket litt med sjefen om det var lurest å bli gravid snart eller vente ett år, og hun sa det beste var å vente.. Men jeg er ganske sikker på at jeg vil få jobben uansett, da hun har mast på meg i mange år.
Snakket med kjæresten om dette for noen dager siden, og vi ble sånn smått enige om å vente til tross for at jeg kjenne veldig på å få nr 1 når jeg er 27 år, og synes dette er litt sent.
Men nå når el symptomene kommer angrer jeg meg i hjel! Har lyst å stikke hull på alle kondomene i huset :p

Huff. Beklager for langt og rotete innlegg, men har liksom ingen å si det til :(

Angrer på at jeg var så fornuftig i fjor å venta :p

Last edited:
Er greit å slå på stortromma denne gangen kanskje å starte så fort sol mulig :)
Da starter jeg så fort testene har kommet :) termometer har jeg :)

Nå er jeg klar for el altså :D kroppen har kommet med det jeg mistenker er lure symptomer på el hele uka så nå er det på tide syns jeg virkelig :P
Masse lykke til <3

Har begynnt å få el slim idag :o
Men så er tingen at jeg venter på en nestleder stilling der jeg jobber. Han som er det nå er så vinglepetter på når han skal flytte, og har allerede utsatt det 6 mnd.
Snakket litt med sjefen om det var lurest å bli gravid snart eller vente ett år, og hun sa det beste var å vente.. Men jeg er ganske sikker på at jeg vil få jobben uansett, da hun har mast på meg i mange år.
Snakket med kjæresten om dette for noen dager siden, og vi ble sånn smått enige om å vente til tross for at jeg kjenne veldig på å få nr 1 når jeg er 27 år, og synes dette er litt sent.
Men nå når el symptomene kommer angrer jeg meg i hjel! Har lyst å stikke hull på alle kondomene i huset :p

Huff. Beklager for langt og rotete innlegg, men har liksom ingen å si det til :(

Angrer på at jeg var så fornuftig i fjor å venta :p

Det et jo sånn at det aldri vil passe helt å få barn eller bli gravide! Forstår deg godt at du angrer nå.. Vi hadde tenkt å vente til neste år med å begynne å prøve, men fikk heldigvis overtalt mannen til å begynne i år! Heldigvis :-) jeg er mer enn klar nok! Orket ikke å vente mer, selv om det ikke passer helt inn med jobb o.l

Det et jo sånn at det aldri vil passe helt å få barn eller bli gravide! Forstår deg godt at du angrer nå.. Vi hadde tenkt å vente til neste år med å begynne å prøve, men fikk heldigvis overtalt mannen til å begynne i år! Heldigvis :-) jeg er mer enn klar nok! Orket ikke å vente mer, selv om det ikke passer helt inn med jobb o.l

Fikk med meg kjæresten på en runde nå :p hvis det klaffer så får jeg bare si til sjefen at skaden allerede var skjedd da jeg snakket med henne :D haha

Man finner alltid en grunn på hvorfor ikke men flere hvorfor. Om du vil så kjør på :)

Juhu! Kjempe positiv EL test og vi har lagt inn aksjer! Jeg er så spent! :cool05
Måtte dagene i DPO land bare fly for oss alle! :happy093

D
ImageUploadedByBV Forum1438494798.147029.jpg
et va nu en veldig tidlig el synes jeg :( Ser ikke mannen før i morgen kveld :( Så da var det bare å glemme denne gangen! Ingen slim eller smerter enda så ble litt overrasket... Sukk!! Bare å ta meg av lista da :'(

CD 12 og jeg vil sååå over I dpo altså :p
Så langt allerede altså? Tiden går fort når man har fri :)

Ellers også igrunn, unntatt dpo

Antydning til uf her i dag, tviler på at EL er nærstående men fordi jeg ikke har peiling så blir jeg bare stående som jeg har satt opp. Er vel bare 2 august i dag og med lutealfase på 10 dager vanligvis så har jeg fortsatt tid mtp EL selv om det ser tvilsomt ut nå.

Kjente et lynaktig smertestikk som gikk fra området jeg innbiller meg at eggstokken er og opp til under ribbeina. Bare ett sjokk men det var så vondt at jeg datt framover for å holde tak i bordet foran meg

Back
Topp