◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Noen glide kremer tar "livet" av sedcellene. Så hvis du bruker en mindre sed vennlig krem kan det jo være en årsak. Kanskje prøve uten eller prøve den som fås kjøpt hos billige-tester.no den skal hjelpe seden på vei :)
Tak for svar :-)

Progesta Care het den jeg brukte tror jeg....er også en som heter woman's care. Får kjøpt på helsekosten:)

Er nok ikke en brøkdel så sterkt som det reseptbelagte ;)

Babyklister... Hva er det? Og hvor får man?
Du kan kjøpe det på en nettside I Danmark. Den heter egentlig fructus femina og er et progesteron tilskudd I dråper som du drikker :)

Hmmm...alle appene mine forteller meg at jeg har El neste uke engang.. Dette er basert på bare to sykluser (en på 32 dager og en på 37). Jeg vet jo.med meg selv at syklusene varierer mye innenfor disse rammene så derfor er jeg jo aldri helt sikker. Forrige syklus var el på cd 25. Jeg er på Cd 17 nå. Men så syns jeg liksom det begynner å rive litt nedentil.... Troe kroppen prøvde på El tidligere forrige syklus men ikke klarte. Hvis det er det den prøver på nå så får jeg krysse fingrene for at den klarer det! I så tilfelle hører jeg vel ikke til her inne lenger :(

MEN vi skal ha selskap ikveld med blåskjell og hvitvin. Hva ville dere gjort mtp drikking? HVIS det skulle vise seg at EL er idag eller imorgen?:confused:

Hmmm...alle appene mine forteller meg at jeg har El neste uke engang.. Dette er basert på bare to sykluser (en på 32 dager og en på 37). Jeg vet jo.med meg selv at syklusene varierer mye innenfor disse rammene så derfor er jeg jo aldri helt sikker. Forrige syklus var el på cd 25. Jeg er på Cd 17 nå. Men så syns jeg liksom det begynner å rive litt nedentil.... Troe kroppen prøvde på El tidligere forrige syklus men ikke klarte. Hvis det er det den prøver på nå så får jeg krysse fingrene for at den klarer det! I så tilfelle hører jeg vel ikke til her inne lenger :(

MEN vi skal ha selskap ikveld med blåskjell og hvitvin. Hva ville dere gjort mtp drikking? HVIS det skulle vise seg at EL er idag eller imorgen?:confused:
Vil tro at el er på tur hvis du kjenner litt ubehag der nede. Ville ha levd som normalt frem til ikm/positiv test. Men dette må du nesten kjenne på selv. Happy humping :-) ;)

Jeg syns ikke det smaker så alle vært jeg :P altså det kunne vært noe mindre bitter og hadde gjerne tagg et glass appelsin juice isrdet for, men likevel ikke så aller værst :P man blir vant til smaken mer etterhvert kanskje.

Håper jeg blir vant med smaken, for jeg syntes ikke det er noe godt :-P

Å nei! Forloveden må på jobbreise akkurat i de dager jeg venter EL! Tror dere det vil gå bra bare vi gir på fram til han må dra? D: søren, det var typisk! Får håpe på tidlig EL da!

Da har jeg bestilt Fructus Femina og satser på å bruke det etter EL. Spennende pp dette :-)

Hvilken pp er du i ? :)
Har ikke brukt prevensjon siden jeg fikk barn i juli 2014. Dette blir tredje PP med el tester, men har prøvd på bakgrunn av el symptomer siden jeg fikk tilbake TR i desember.. Førstemann satt på første forsøk Har hatt i hvert fall to kjemiske siden mars Hvilken pp er du i!

Har ikke brukt prevensjon siden jeg fikk barn i juli 2014. Dette blir tredje PP med el tester, men har prøvd på bakgrunn av el symptomer siden jeg fikk tilbake TR i desember.. Førstemann satt på første forsøk Har hatt i hvert fall to kjemiske siden mars Hvilken pp er du i!
Prøvd siden februar 2012 på nr 2. Så er I pp 42 nå :)

Back
Topp