Vi krysser fingerne for dethvilken pp er du I?
![]()
Har mistet litt oversikten sånn alt i alt, men etter ma er det pp5
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi krysser fingerne for dethvilken pp er du I?
![]()
Så spennende! :-DHos meg klaffet det engang med hostesaft og grapefruktjuicekan selvsagt være tilfeldig
![]()
Ja det er lett detHar mistet tellinga på hvor mange pp jeg har hatt til nå.
Hvorfor siste gang?Vil på lista bare for å være med en siste gangIkm 19.august. PP 14
Det er santSå spennende! :-D
Ja, man får vel aldri vite hva som egentlig gjorde utslaget..
Fordi jeg skal bli gravid denne måneden velHvorfor siste gang?![]()
Ja! Sist smurte jeg med progesteronkrem når det klaffet..... Og turte liksom aldri helt å slutte. Husker det stresset meg skikkelig men klarte liksom ikke trappe ned før uke 20 ellernoe. Og så ble jeg redd for at man ikke skulle gå på det når man var gravidDet er santegentlig veldig kjedelig man vil jo veldig gjerne vite den eksakte årsaken til hvorfor det klaffe akkurat den gangen
![]()
Hvor kjøper man det? Reseptbelakt? Hjelper det på å bli gravid?Ja! Sist smurte jeg med progesteronkrem når det klaffet..... Og turte liksom aldri helt å slutte. Husker det stresset meg skikkelig men klarte liksom ikke trappe ned før uke 20 ellernoe. Og så ble jeg redd for at man ikke skulle gå på det når man var gravid
Så bestemte meg for at det orket jeg ikke igjen...dyrt ble det også! Men merker at klaffer det ikke denne PP er nok sjansen stor for at jeg kjøper den kremen igjen![]()
Det med grapefrukt juice skal jeg også henge meg på! Hørte at det kan eliminere virkningen av p piller så derfor holdt jeg meg unna da jeg gikk på de. Nå trenger vi jo ikke det, så det var bra du minnet meg på det!Jeg kjenner jeg er litt usikker på om jeg vil teste etter el denne mnd. Ser for meg det blir litt mer stress over "plikt sex" da.
Men fikk tips om å drikke grapefruktjuice av ei veninne, så det har jeg begynnt med. Smaker ikke godt :/
Jaaa det skal duFordi jeg skal bli gravid denne måneden vel![]()
Hoho jeg skjønner det veldig godtJa! Sist smurte jeg med progesteronkrem når det klaffet..... Og turte liksom aldri helt å slutte. Husker det stresset meg skikkelig men klarte liksom ikke trappe ned før uke 20 ellernoe. Og så ble jeg redd for at man ikke skulle gå på det når man var gravid
Så bestemte meg for at det orket jeg ikke igjen...dyrt ble det også! Men merker at klaffer det ikke denne PP er nok sjansen stor for at jeg kjøper den kremen igjen![]()
Progesta Care het den jeg brukte tror jeg....er også en som heter woman's care. Får kjøpt på helsekostenHvor kjøper man det? Reseptbelakt? Hjelper det på å bli gravid?
Hva er babyklister?Hoho jeg skjønner det veldig godtbruker selv babyklister fra 1 dpo til ikm og kommet til p fortsette med det frem til uke 12 når det klaffer
![]()
Det er noen dråper du kan ha I vann spm du drikker 3 ganger om dagen. Er også progesteronHva er babyklister?![]()
Noen glide kremer tar "livet" av sedcellene. Så hvis du bruker en mindre sed vennlig krem kan det jo være en årsak. Kanskje prøve uten eller prøve den som fås kjøpt hos billige-tester.no den skal hjelpe seden på veiVi bruker mye glidekrem og i min leten på hvorfor jeg bruker så lang tid på å bli gravid, så begynner jeg å lure på om det minsker sjangsene.
Skal sies at jeg har blitt gravid 2 ganger alikavel på 3 år.(1 barn og 1 sa).
Noen som har erfaring?
Jeg syns ikke det smaker så alle vært jegDa er grapefrukt juice kjøpt og første glasset inntatt. Smakte akkurat så grusomt som jeg mente å huske :-S Men men... Jeg skal da få i meg et glass om dagen. Hehe.