◇♡◇IKM uke 34◇♡◇

Har ikke hatt el nei...den kommer som regel.Mellom cd 16-25 hehe. De var utsolgt på REMA her igår og nå er det jo søndag. Skal kjøpe imorgen ☺
De har også på meny men da er den vel I en papp kartong :) du kan fint starte med solvipect frem til EL sammen med grapefruktjuice :)

Tusen takk :D jeg håper jo så klar på el mellom den 3 eller 5 august :) kunne godt tenke med å rekke april :D

det skjønner jeg godt! jeg er litt senere, så det blir mai på meg om jeg klarer det denne pp :)

Kan du føre meg opp for ikm uke 34 forresten? ikm søndag 23.08 og pp2

det skjønner jeg godt! jeg er litt senere, så det blir mai på meg om jeg klarer det denne pp :)

Kan du føre meg opp for ikm uke 34 forresten? ikm søndag 23.08 og pp2
Mai er også en fin tid :) jeg ser for meg at det kanskje er litt lettere å gå høygravid om våren enn om sommeren med tanke på varmen osv :)

Det kan jeg gjøre :)

Mai er også en fin tid :) jeg ser for meg at det kanskje er litt lettere å gå høygravid om våren enn om sommeren med tanke på varmen osv :)

Det kan jeg gjøre :)

Ja, det er det jeg også tenker :) Søsteren min har gått høygravid med alle tre om sommeren, så jeg har alltid tenkt at det vil jeg helst unngå selv :p

Ja, det er det jeg også tenker :) Søsteren min har gått høygravid med alle tre om sommeren, så jeg har alltid tenkt at det vil jeg helst unngå selv :p
Med første så var det en skikkelig plage pga varmen spesielt om natta :P så vil gjerne prøve det I vinter/vår halvåret :P

Da kan det se ut som om el kanskje kommer noen dager tidligere enn først antatt om man skal dømme etter kveldens EL test. Måtte bare teste etter å ha oppdaget en god del UF og noe som kan virke som en livmor som forberede seg på EL I dag :P blir litt spennende å se. Tester nok igjen I morgen :)

Kan sette meg opp på ikm 21 :-) Tenkte prøve med grapefrukt juice denne mnd, men liker det ikke. Noen som vet en med litt mildere smak? Denne mnd blir jeg sikkert gravid, for da kommer termin i samme mnd som jeg ønsker bryllupet :-P

Jeg prøver med hostesaft denne pp, er spent på om det funker :-)
Noen som har erfaring med det?

Kan sette meg opp på ikm 21 :-) Tenkte prøve med grapefrukt juice denne mnd, men liker det ikke. Noen som vet en med litt mildere smak? Denne mnd blir jeg sikkert gravid, for da kommer termin i samme mnd som jeg ønsker bryllupet :-P
Vi krysser fingerne for det :D hvilken pp er du I? :)

Back
Topp