De har også på meny men da er den vel I en papp kartongHar ikke hatt el nei...den kommer som regel.Mellom cd 16-25 hehe. De var utsolgt på REMA her igår og nå er det jo søndag. Skal kjøpe imorgen ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De har også på meny men da er den vel I en papp kartongHar ikke hatt el nei...den kommer som regel.Mellom cd 16-25 hehe. De var utsolgt på REMA her igår og nå er det jo søndag. Skal kjøpe imorgen ☺
Hvilken pp er du I?Ikm 20
Pp 8Hvilken pp er du I?![]()
Klar for å begynne el testingen til fredag![]()
Tusen takkspennende! lykke til!
Tusen takkjeg håper jo så klar på el mellom den 3 eller 5 august
kunne godt tenke med å rekke april
![]()
Mai er også en fin tiddet skjønner jeg godt! jeg er litt senere, så det blir mai på meg om jeg klarer det denne pp
Kan du føre meg opp for ikm uke 34 forresten? ikm søndag 23.08 og pp2
Mai er også en fin tidjeg ser for meg at det kanskje er litt lettere å gå høygravid om våren enn om sommeren med tanke på varmen osv
Det kan jeg gjøre![]()
Med første så var det en skikkelig plage pga varmen spesielt om nattaJa, det er det jeg også tenkerSøsteren min har gått høygravid med alle tre om sommeren, så jeg har alltid tenkt at det vil jeg helst unngå selv
![]()
Vi krysser fingerne for detKan sette meg opp på ikm 21Tenkte prøve med grapefrukt juice denne mnd, men liker det ikke. Noen som vet en med litt mildere smak? Denne mnd blir jeg sikkert gravid, for da kommer termin i samme mnd som jeg ønsker bryllupet
![]()
Du er ført oppRegner med jeg kommer hit etter 2 negative tester. IKM 23 august.
Hos meg klaffet det engang med hostesaft og grapefruktjuiceJeg prøver med hostesaft denne pp, er spent på om det funker
Noen som har erfaring med det?
Har mistet tellinga på hvor mange pp jeg har hatt til nå.Du er ført opphvilken pp er du I?
![]()