~⊙~ jubeltråd ~⊙~

Doh, er bare på begynnelsen av sesong 3. At jeg alltid skal være så sent ute med å se ting :p Men hater joffrey, så yay alikevel, hehe.
Haha jeg har sett 3.5 sesonger nå siden 29 desember:p haha hekta! ja vettu noe, jeg har ventet på det leeeenge!!!!! Årh! diggbart!! for en liten irriterende drittungene!! (selvomdetbareerpåfilm) Ikke meningen å fortelle deg som ikke har sett!! skal ikke nevne mer:p :)

Hehe, jeg også starta med å se på det i desember, men det blir litt heavy å følge med på når huet er fullt av bomull (er kjempeforkjøla). Så da ble det RuPauls dragrace isteden, hehe. Men gleder meg til å se videre, fy så spennende det er!

Hehe, jeg også starta med å se på det i desember, men det blir litt heavy å følge med på når huet er fullt av bomull (er kjempeforkjøla). Så da ble det RuPauls dragrace isteden, hehe. Men gleder meg til å se videre, fy så spennende det er!
Ja det skjer ganske mye i løpet av en episode!! :) jeg er snart ferdig:/ men da får jeg vente på neste sesong og se den sammen med mannen:) han har sett alle:)

Jubler for fridag:) har fått beskjed av mannen om å bare slappe av og kose meg i dag, så nå ligger jeg på sofaen og ser på tv og lar rot være rot ellers i huset:)

Jubler for at vi ble valgt ut til desembermåneds brudepar <3

Jeg finner ikke strømpebukser som er ordentlig i størrelsen jeg!! Finner bare de som er merket med nyfødtstørrelser og sånn, men når jeg tar de ut av pakken og sjekker de så er de jo en meter lange..!!!

Så vi har masse tightsliknende bukser som Fredrik skal ha frem til vi finner en ordentlig strømpebukse, og så tar vi sokkene over de buksene. Funker fint som bare tusan det :) :)
Gratulerer til dere også :)

Jubler for at jeg endelig blir hørt i helsenorge, får UL i morgen X fingrene for at alt er bra med den lille spiren

• Liker
Reactions: Ada
Back
Topp