Haha jeg har sett 3.5 sesonger nå siden 29 desemberDoh, er bare på begynnelsen av sesong 3. At jeg alltid skal være så sent ute med å se tingMen hater joffrey, så yay alikevel, hehe.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha jeg har sett 3.5 sesonger nå siden 29 desemberDoh, er bare på begynnelsen av sesong 3. At jeg alltid skal være så sent ute med å se tingMen hater joffrey, så yay alikevel, hehe.
Ja det skjer ganske mye i løpet av en episode!!Hehe, jeg også starta med å se på det i desember, men det blir litt heavy å følge med på når huet er fullt av bomull (er kjempeforkjøla). Så da ble det RuPauls dragrace isteden, hehe. Men gleder meg til å se videre, fy så spennende det er!
Gratulerer, vi hadde halvtårs bryllupsdag i går <3Jubler for halvt års bryllupsdag med min fantastiske mann! <3
Gratulerer til dere ogsåJeg finner ikke strømpebukser som er ordentlig i størrelsen jeg!! Finner bare de som er merket med nyfødtstørrelser og sånn, men når jeg tar de ut av pakken og sjekker de så er de jo en meter lange..!!!
Så vi har masse tightsliknende bukser som Fredrik skal ha frem til vi finner en ordentlig strømpebukse, og så tar vi sokkene over de buksene. Funker fint som bare tusan det :) :)