Innkjøp av strømpebukser til babyen/Litt hjelp!

Mortil2jenter

Forelsket i forumet
Hei![;)]
Sitter her og funderer på hvilke strømpebukser jeg skal kjøpe til baby. Har tenkt å kjøpe litt ull og litt bomull. Da Emma ble født var det sommer og varmt i været så da ble strømpebukser lite brukt så nå sitter jeg her uten en eneste en. Har lyst til å kjøpe mest mulig mykt stoff til den lille og lurer på om det er noen som har kommet over noen gode strømpebukser noen plass??

Jeg har kjøpt noen på sparkjøp. Da va bomull. Også har e arva en del fra andre. Har kjøpt ordentlig ull-dress som e tenkte å ta utenpå hvis vi skal ut. Inne blir det så varmt at det kan bli for mye klær.

Jeg synes at Cubus' "Peanut" serie er suveren på bomull. (De har den dessverre aldri på salg da...)

Av ull anbefaler jeg Devold (fåes kjøpt på sportsbutikker, men det er ikke alle som har baby kolleksjonen)
Min førstefødte fikk etterhvert allergi mot ull, men undertøy fra Devold kan han bruke[:)] Det er litt dyrt, men kvaliteten er upåklagelig.

Jeg finner ikke strømpebukser som er ordentlig i størrelsen jeg!! Finner bare de som er merket med nyfødtstørrelser og sånn, men når jeg tar de ut av pakken og sjekker de så er de jo en meter lange..!!!

Så vi har masse tightsliknende bukser som Fredrik skal ha frem til vi finner en ordentlig strømpebukse, og så tar vi sokkene over de buksene. Funker fint som bare tusan det :) :)

Det beste strømpebuksene syntes jeg er safa sine. De sitter kjempe godt og fåes kjøpt på sparkjøp. De har dem både i ull og bomull!

takk for alle tips....nå blir det shopping når samboeren kommer hjem. Litt fra her og der:=)knall...thanx

jeg liker veldig godt strømpebukser fra sparkjøp, dem har både bomull og ull. Og så synes jeg det er godt å ha noen i ull, men jeg bruker mest bomull

Jeg fikk en joha-strømpebukse (barnas hus) i gave til Ronja. Den er bare såååå god!! [:)]

Back
Topp