Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så enkelt, men ååå så godt! [emoji7]
Vis vedlegget 278840
Gravidemeg sier ja takk til det på skive hver for seg [emoji28] så rar jeg er for tida [emoji28][emoji85]
En skive med hvitost og en skive med bare bacon? [emoji28]
Folkens ikke spis for mye av noe du ikke vet vil ha effekt på frøet eller ikke! Google om det er trygt først! Jeg fikk meg en overraskelse når jeg leste om sitrongress her om dagen! Jeg brukte litt for å lage Taisuppe fra bunnen av og det ble kjempe godt..,min favoritt for å si det slik! Men sitrongress er noe man må være forsiktig med!
Jeg har lest vi ikke skal spise skinke som har vært åpen lenge/nærmer seg best før dato. I dag glemte jeg å sette den nyåpnede pakken med skinke tilbake i kjøleskapet etter frokost. Trygt å spise videre? Den havnet i kjøleskap så snart jeg kom hjem fra jobb..
Jeg drikker kun koffeinfri te nå, har bestilt yorkshire tea fra UK - det er den beste koffeinfrie teen jeg vet om, den smaker liksom helt normal breakfast teaNoen erfarne som har noe tips, eller kunnskap å dele om tedrikking for gravide?
fikk den fra ei britisk venninne forrige svangerskap, hun og drakk på den da hun var gravid ❤
Thaimat og kinamat orker ikke jeg tanken på fortidenFolkens ikke spis for mye av noe du ikke vet vil ha effekt på frøet eller ikke! Google om det er trygt først! Jeg fikk meg en overraskelse når jeg leste om sitrongress her om dagen! Jeg brukte litt for å lage Taisuppe fra bunnen av og det ble kjempe godt..,min favoritt for å si det slik! Men sitrongress er noe man må være forsiktig med!