• Drømmen om lillebrøster •

Har ikke lyst å holde henne igjen, hun går i bhg sammen med mange hun skal begynne i klasse med og synes hun skal få følge den gjengen

Nettopp hatt 4 års samtale i bhg nå, og pes. Leder sier hun er yngst av 4 åringene men absolutt ikke etter er andre, språklig sterk og skjønner sammenhenger
.
Det samme tenker jeg, kjipt for den ene som blir holdt igjen når alle de går sammen med i bhg begynner på skole..
Så bra! Da klarer hun seg nok helt fint, selvom en skulle sett de fikk et ekstra år i bhg :shy:
 
I natt har jeg sovet nokså godt for første gang på veldig veldig lenge! Sykt godt å føle seg «uthvilt» selvom jeg egentlig er langt ifra det :rolleyes: Kanskje det har noe med at jeg sov på sofaen nesten hele dagen imens lillemann var i bhg i går?

Iallefall, jeg hadde den fine drømmen i natt! Fødselen begynte og det ble en superfin opplevelse. Selvfølgelig helt grusomt, men alt gikk som det skulle, og ut kom en liten jente :hilarious: Plutselig var hun rundt et år gammel, så vet ikke helt hva som skjedde der, og hvordan det henger sammen aner jeg ikke, for plutselig var det en gutt likevel. Jeg var på besøk hos en venninne dagen etter fødsel uten babyen, og sa bare i en sånn bisetning at jeg hadde født i går, så jeg lurte på om jeg måtte dra hjem snart å amme :hilarious: Da hadde de plutselig samlet sammen hele venninnegjengen, sambo og lillebror og vi hadde det superhyggelig! Ammingen gikk som en drøm og alt var bare velstand!

Våknet helt varm i hjertet og gleder meg som aldri før til å få møte denne lille tassen ❤️ Tror ikke det har gått opp for meg før nå at vi faktisk skal ha baby veldig snart :wideyed:❤️
 
36 + 0
Jeg er så sinnsykt ferdig med å være gravid nå! Absolutt alt gjør vondt, magen er bare i veien og den er alt for høyt oppe så jeg får ikke puste, sover ikke om natten og er bare helt skutt.. Halsbrann, bekkenet og begge hendene mine ødlegger absolutt alt om dagen og jeg er bare så sliten nå at jeg nærmer meg bristepunktet..

Tanken på å kanskje måtte gå gravid i 1,5 mnd til gjør meg gal.. Storebror ble født 38+3, så det er sykt og kanskje måtte gå nesten 4 uker lenger enn det :wideyed:

Nei huff, du kan egentlig bare komme nå lillebror! Vi lengter etter å møte deg ❤️
 
Gratulerer med 36 uker
Huff, det er fælt å ha det sånn. Tror det er naturens måte å få oss til å "se frem til" våkennetter med baby osv....
 
Gratulerer med 36 uker
Huff, det er fælt å ha det sånn. Tror det er naturens måte å få oss til å "se frem til" våkennetter med baby osv....
Det er jo bare helt tullete.. Skjønnet ikke vitsen med å skulle slite med søvn i mndsvis før man «må» :arghh: I natt tror jeg seriøst jeg var oppe 8 ganger.. Flere ganger satt jeg bare på sengekanten og visste ikke mine arme råd, og jeg vet denne natta blir likedan, for jo trøttere jeg er jo dårlige sover jeg :(
 
Jeg sover mye dårligere og mindre nå enn da mini var nyfødt...

Nei, de siste ukene er nok så ille fra naturens side for at vi nesten skal glede oss til fødsel. :p

Frykter også fødsel enten nyttårsaften eller julaften...
 
Jeg sover mye dårligere og mindre nå enn da mini var nyfødt...

Nei, de siste ukene er nok så ille fra naturens side for at vi nesten skal glede oss til fødsel. :p

Frykter også fødsel enten nyttårsaften eller julaften...
Ja vet du, jeg husker tiden etter storebror var født, det var MYE verre å være gravid enn å ha en baby! Haha ja det må være noe sånt! Naturen er teit :shifty:

Det er bare så typisk at det skjer! Min kommer sikkert kl 23.59 på nyttårsaften :rolleyes:
 
Det er jo bare helt tullete.. Skjønnet ikke vitsen med å skulle slite med søvn i mndsvis før man «må» :arghh: I natt tror jeg seriøst jeg var oppe 8 ganger.. Flere ganger satt jeg bare på sengekanten og visste ikke mine arme råd, og jeg vet denne natta blir likedan, for jo trøttere jeg er jo dårlige sover jeg :(
Jeg vet, jeg irriterte meg også over det sist. Synes heller vi skulle fått lov å sove ordentlig sånn at vi hadde noe å gå på...
 
Jeg vet, jeg irriterte meg også over det sist. Synes heller vi skulle fått lov å sove ordentlig sånn at vi hadde noe å gå på...
Ja tenk å få føle seg uthvilt siste tiden av svangerskapet og klar for fødsel og den nye tilværelsen!
 
Ja vet du, jeg husker tiden etter storebror var født, det var MYE verre å være gravid enn å ha en baby! Haha ja det må være noe sånt! Naturen er teit :shifty:

Det er bare så typisk at det skjer! Min kommer sikkert kl 23.59 på nyttårsaften :rolleyes:

Jeg skal gi klar beskjed om at de da kan be meg drøye pressinga et minutt. Eller bestikke dem til å skrive annet klokkeslett. :hilarious:
 
Jeg skal gi klar beskjed om at de da kan be meg drøye pressinga et minutt. Eller bestikke dem til å skrive annet klokkeslett. :hilarious:
Haha ja gjett om! :hilarious: Dette blir sykt spennende! Kommer til å gå på tå hele romjula tror jeg :rolleyes:
 
Det er jo bare helt tullete.. Skjønnet ikke vitsen med å skulle slite med søvn i mndsvis før man «må» :arghh: I natt tror jeg seriøst jeg var oppe 8 ganger.. Flere ganger satt jeg bare på sengekanten og visste ikke mine arme råd, og jeg vet denne natta blir likedan, for jo trøttere jeg er jo dårlige sover jeg :(
Føler med deg! Ligger våken på 3 timen nå.. inatt som var bare vandret jeg mellom senga og badet for å ha noe å gjøre:confused:

Anyways! Gratulerer med 36 uker! Har du noe tegn på evt fødsel?
 
Jeg skal gi klar beskjed om at de da kan be meg drøye pressinga et minutt. Eller bestikke dem til å skrive annet klokkeslett. :hilarious:
Mannen min passet klokka. Under prressingem sa han plutselig "nå er det midnatt" og da var det liksom noe i meg som løsnet og på neste rie kom hun. Ifølge jm født 00.02
 
Back
Topp